grom inbouwen lukt niet

grom probleem

Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

Re: grom inbouwen lukt niet

· 
Posted: 21.07.2013 - 10:41  ·  #16
Kan het zijn dat de Grom zelf defect is ?
Fiscaal
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 53
Subject:

· 
Posted: 24.07.2013 - 09:56  ·  #17
Vanmorgen van motrade.nl (leverancier) weer een mail gekregen met nieuwe software. En, nu blijkt het inderdaad te werken. De radio ziet cd changer en de muziek op de usb wordt afgespeeld. Ik kon me al niet voorstellen dat ik het verkeerd had aangesloten, want dat is zo eenvoudig (achterin bij de rti-cd), 10 minuten werk (a-technisch).
Echt goed dat motrade ook aan de aftersales denkt. Ik had hem nog niet laten weten dat het nog niet gelukt was, maar kreeg wel al een mail van hem.
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 24.07.2013 - 20:18  ·  #18
Dat is goed om te horen.
Zeker voor aspirant Grom gebruikers.
Veel plezier met je grom.
robbert

Subject:

· 
Posted: 26.08.2013 - 09:46  ·  #19
Het is nu ook bij mij gelukt uiteindelijk, software via mail gekregen via motrade , eerst software van BMW die de grom schoonveegt en daarna de software voor volvo geïnstalleerd . Inderdaad goede service van motrade, meteen reactie gekregen op mijn mail terwijl de man met vakantie was.
Alleen lukt het nog niet om tekstweergave op de radio te krijgen en ook de bediening van de iPod lukt niet via de radio, kan dat aan de instellingen van de iPod liggen?
wouterb038
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 32
Homepage: 2-media.nl
Subject:

· 
Posted: 26.08.2013 - 21:43  ·  #20
Quote door robbert

Het is nu ook bij mij gelukt uiteindelijk, software via mail gekregen via motrade , eerst software van BMW die de grom schoonveegt en daarna de software voor volvo geïnstalleerd . Inderdaad goede service van motrade, meteen reactie gekregen op mijn mail terwijl de man met vakantie was.
Alleen lukt het nog niet om tekstweergave op de radio te krijgen en ook de bediening van de iPod lukt niet via de radio, kan dat aan de instellingen van de iPod liggen?

Ik heb gehoord via via dat tekst weergave helaas niet mogelijk is op bepaalde HU radio's van volvo, dat ligt niet aan de grom maar aan de radio zelf.....
MennoA

Subject:

· 
Posted: 26.08.2013 - 22:04  ·  #21
Na het lezen van dit topic vraag ik me af wat jullie aanraden. Grom of Parrot. Beide kunnen muziek afspelen en gebruikt worden als carkit. Ik twijfel. Wat raden jullie aan?
wouterb038
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 32
Homepage: 2-media.nl
Subject:

· 
Posted: 26.08.2013 - 22:59  ·  #22
Ik ben zelf erg te spreken over de yatour usb sd aux adapter, easy install en goeie geluids kwaliteit.

Maar omdat ik mijn radio vervangen voor een 2-din met alles ingebouwd verkoop ik mijne, pm maar bij interesse !

Selected quotes for multi-quoting:   0