De GROM is gemonteerd bij de RTi unit, heeft de +text firmware versie 45 (juli 2019) en wordt bedient met een HU-601. Het valt me op dat de tijd weergave van de track heel af en toe aan springt en dan enkele seconden mee telt, maar meestal afwezig is.
Daarnaast heb ik een hele tijd een 32 Gb USB stick (met meer dan 70 folders en meer dan 1500 nummers) gebruikt en merkte de volgende eigenaardigheden:
Deze stick heb ik zojuist vervangen door een 16 GB stick met 'maar' 897 files en 41 directories. Ik ben benieuwd wat de beperkingen nu zijn. Verder een prima ding, geneste folders geen probleem, 24 bits flac files, idem, gewoon spelen.
Wat zijn de ervaringen van anderen qua beperkingen van de GROM units? (en met welke radio)
Daarnaast heb ik een hele tijd een 32 Gb USB stick (met meer dan 70 folders en meer dan 1500 nummers) gebruikt en merkte de volgende eigenaardigheden:
- Vanaf folder 29 was de radio kwijt waar ie gebleven was (+- file nummer 700)
- Een folder > 29 selecteren was mogelijk, maar onthouden waar ie gebleven was, deed ie niet.
- Folder 40 was de laatst selecteerbare
- Een nummer selecteren uit een folder < 29 en de laatste song werd weer onthouden.
Deze stick heb ik zojuist vervangen door een 16 GB stick met 'maar' 897 files en 41 directories. Ik ben benieuwd wat de beperkingen nu zijn. Verder een prima ding, geneste folders geen probleem, 24 bits flac files, idem, gewoon spelen.
Wat zijn de ervaringen van anderen qua beperkingen van de GROM units? (en met welke radio)