Afgelopen week stuurde TomTom mij de polder in om mij om een file heen te leiden. Op een gegeven moment reed ik alleen en het was toch wat donker op de weg voor mij, ook omdat een dag eerder het dimlicht links de geest had gegeven. Ik heb aan van alles gedraaid, geduwd en getrokken maar het resultaat was geen groot licht.
Zo even pakte ik de twee nieuwe H7's uit die vandaag waren bezorgd en toen schoot het grootlichtprobleem weer in mijn gedachten. Handleiding er bij en op pagina 36 zou het moeten staan, nada!!
De uitleg luidt: U dient de schakelaar in te stellen op voordat u grootlicht kan inschakelen. Waarop moet ik de schakelaar instellen? Hier ontbreekt wat. En als ik de schakelaar heb ingesteld op het onbekende hoe schakel ik daarna het grootlicht in?
Misschien iemand die een handleiding zonder drukfouten heeft of op een andere manier heeft ontdekt hoe het grootlicht aangaat?
Ik heb niet zoveel zin om nu in de kou in mijn auto te gaan zoeken hoe het zit.
Alvast bedankt.
Zo even pakte ik de twee nieuwe H7's uit die vandaag waren bezorgd en toen schoot het grootlichtprobleem weer in mijn gedachten. Handleiding er bij en op pagina 36 zou het moeten staan, nada!!
De uitleg luidt: U dient de schakelaar in te stellen op voordat u grootlicht kan inschakelen. Waarop moet ik de schakelaar instellen? Hier ontbreekt wat. En als ik de schakelaar heb ingesteld op het onbekende hoe schakel ik daarna het grootlicht in?
Misschien iemand die een handleiding zonder drukfouten heeft of op een andere manier heeft ontdekt hoe het grootlicht aangaat?
Ik heb niet zoveel zin om nu in de kou in mijn auto te gaan zoeken hoe het zit.
Alvast bedankt.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).