Haha

gillerbee
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 52
Subject:

Haha

· 
Posted: 09.03.2016 - 19:52  ·  #1
harold
Geslacht:
Leeftijd: 55
Subject:

Re: Haha

· 
Posted: 09.03.2016 - 20:01  ·  #2
jow kale biljartbal :lol: nee ik kan hem niet , nog nooit gezien op een meeting :D :thumb:
Mark
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 47
Subject:

· 
Posted: 10.03.2016 - 08:06  ·  #3
Koekwous :wtf: .. mag hopen dat ie niet hier op het forum zit, kerel is nl. we erg gefrustreerd
Waarschijnlijk is zijn vrouw de baas thuis ;-) (Overigens bij mij thuis is dit wel het geval :P )
DDH
Geslacht:
Leeftijd: 53
Subject:

· 
Posted: 10.03.2016 - 08:36  ·  #4
Dat je jezelf laat opfokken door 2 brommertjes.....Zielig. Moet je toch boven staan.
peter71
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 53
Subject:

· 
Posted: 10.03.2016 - 18:52  ·  #5
Volgens mij is dit in Drachten.
BraboFrits
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 68
Subject:

· 
Posted: 10.03.2016 - 19:50  ·  #6
Het is me niet duidelijk wat er allemaal aan vooraf is gegaan maar dit geneuzel is natuurlijk altijd fout. Lekker belangrijk allemaal :sleep:

Ik had onlangs ook nog 'ruzie' met een simpele ziel in een VW Golf die op een vrijwel lege snelweg op de middelste baan reed ruim onder de max. snelheid. Zelf reed ik netjes rechts de max. snelheid zodat ik helemaal om hem heen moest. Toen ik achter hem naar links ging even knipperen maar dat liet het ego van meneer niet toe dus hij begon rare fratsen uit te halen. Nu zaten we met 4 man(nen) in de auto en hij was alleen maar ik ga dit soort confrontaties toch liever uit de weg want het levert alleen maar narigheid op.
FUNK3
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 10.03.2016 - 20:15  ·  #7
Agressie in het verkeer zie je best veel linksrijders ook, agressief word ik niet nee maar ze zijn wel bloedirritant en rijden net niet de max snelheid indd en dat je na zoveel kmters met klevers op je bumper denkt nu ga ik er rechts langs dan ben je erlangs en dan gaan ze nog groot licht seinen ook en kunnen ze ineens wel harder dus maar even het rechtse knipperlichtje aan en waarempel dan gaan ze nog naar rechts ook.
In Duitsland maakt iedereen graag plaats voor elkaar prachtig rijden en als de 1 wat harder gaat dan de ander dan is dat helemaal niet erg...maar ja zelfs ritsen is hier al een probleem
The_ike_master
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 42
Subject:

· 
Posted: 10.03.2016 - 20:22  ·  #8
Om het vreemde gedrag in het verkeer rij ik zelf ook geen meter met de volvo zonder dashcam. Sinds ik de v70 heb kom ik alleen maar idioten tegen lijkt het. Fietsers op zelfmoordmissie. Tegenliggers op mijn helft van de weg. Mensen die door rood rijden. Steek altijd maar mijn duim op.
wannahaveV70
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 11.03.2016 - 06:14  ·  #9
Tsja, vreemd gedrag van de Volvo-rijder. Maakt niet echt uit wat er aan vooraf ging, het zijn 2 kinderen op een brommertje = dubbel kwetsbaar. Maar misschien had de Volvo-rijder een slechte dag. Volvo-rijders zijn ook maar mensen :D

Gisteren in Anersfoort een witte, walmende V70 N voor me die erg consequent was in géén richting aangeven. Ik dacht dat alleen Audi's zonder richtingaanwijzer geleverd werden...
blastaway
Veteraan
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 11.03.2016 - 06:48  ·  #10
Kon mijn vrouw zijn, maar die rijdt vw
Steve
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 57
Homepage: stevemansveld.nl
Subject:

· 
Posted: 11.03.2016 - 06:52  ·  #11

maar ja zelfs ritsen is hier al een probleem

Nederlanders ritsen niet, de meesten leggen liever knopen...

Aan het rijden op de Duitse autobaan moest ik toen ik net mijn rijbewijs had erg wennen. Vond het erg inspannend omdat als je wilde inhalen je wel meer dan twee keer moest kijken of die koplampen nou dichterbij kwamen of niet.
Als je dat eenmaal door hebt besef je pas wat een ge-eikel het hier op de weg is. Hier neemt men gewoon voorrang in plaats van dat men het geeft.
Men denk: "de ander remt maar af, ik niet" en gaat gewoon naar links. Herkenbaar?

Dat er audi's zijn zonder werkende richting aangever weet ik niet maar dat de spiegels van Citroën niet goed zijn en de stoelen in die "auto's slaapverwekkend is mij al jaren geleden opgevallen.....

In het filmpje is niet alleen de Volvorijder fout, in dit geval is de jeugd ook zeker geen haar beter met dat geregeld opgestoken vingertje.
Wat ik niet snap is dat de automobilist zich hier door die snotapen uit z'n tent laat lokken.

Maxima zou zeggen: "hij is een beetje dom"
FUNK3
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 11.03.2016 - 09:09  ·  #12
Helemaal eens Steve!!!
En ja herkenbaar...

Laatst was er wel een onderzoek en daaruit bleek dat Audi en BMW rijders de meest asociale bestuurders zijn met de meeste boetes en ongelukken...
Gekke is als je er op let is het ook echt zo is deze rijders denken echt dat de weg van hun is en dat hun richtingaangever er wel op zit maar dat die ook volautomatisch werkt ofzo >_<

Hij was een beetje domm indd maar die snotapen kenne vaak de regels ook niet en halen de gekste capriolen uit op hun brommertje die vaak geen 50 gaat maar 90 zonder spiegels en ook zo maar rechts of links afslaan :yes:
wannahaveV70
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 11.03.2016 - 10:51  ·  #13
Ik wil niks goedpraten, die middelvinger is deels begrijpelijk en deels provocerend, maar zijn de meesten van ons hier zelf niet ook 'snotaap op een (opgevoerde) brommer' geweest?

Kan het me nog goed herinneren, volgas naar beneden Amersfoortseweg vanaf de Julianatoren, Honda C90 als 'bromfiets' rijden... je deed het gewoon, stond niet altijd stil bij/ was je niet altijd bewust van wat je deed en heb ontzettend veel lol gehad op die leeftijd! Achteraf gezien best linke dingen gedaan, maar nooit rottigheid naar een ander. Een vrije jeugd, op een manier die nu misschien in die zin ondenkbaar is! En nu toch een Volvo-rijder geworden met kinderen die opgroeien als de rubberen-stoeptegel-generatie.

Als volwassene én autobestuurder moet je je in ieder geval niet zo laten gaan. Gaat het fout, heb je en een groot probleem en vergeef je het jezelf nooit (althans, ik denk dat ik dat zou hebben...)
M. Kok
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 61
Subject:

· 
Posted: 11.03.2016 - 12:11  ·  #14
Wat een mafketel die Volvo-rijder. Hij zou beter moeten weten gezien zijn leeftijd. Het brein van jongeren tot ongeveer 25 jaar is nog niet volledig ontwikkeld, met name de voorhoofdskwab waar het bewustzijn heerst. Jongeren zijn dan onder andere op zoek naar spanning en avontuur, zien geen gevaren, zeker als ze met meerdere zijn: peer pressure: Durf jij niet!
Die Volvo rijder lijkt me ruim boven de 25 jaar en zou de consequenties van zijn akties beter in moeten kunnen schatten. Bovendien zou hij bij een aanrijding een boeiende uitdaging hebben gehad: Als automobilist heb je in elk geval 50% aansprakelijkheid aan je broek, zeker als er sprake is van letsel. Een letselschadeadvocaat hoeft hier niet eens mee naar de Rechter. Gevolg: knapen vangen een paar ton schadevergoeding, Volvo rijder wordt door zijn verzekeraar op de zwarte lijst gezet en kan zich alleen bij de OOM in Den Haag melden voor een WA dekking tegen 120% basispremie.

Bezint eer ge begint.
cootjuh
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 50
Subject:

· 
Posted: 13.03.2016 - 01:19  ·  #15
Moeilijk om hierover te beslissen.
Filmpje begint ineens dat de volvo rijder aso doet.
Wat vooraf is gegaan hebben ze vast eruit geknipt omdat anders iedereen de agressie van de volvo rijder wel begrijpt.

Wie weet hebben die "kinderen" hem vooraf in zijn gezicht gespuugd toen zijn raam openstond om indruk te maken op zijn vriendje, misschien met een vuist tegen het raam geslagen. Misschien.gigantisch de volvo afgesneden dat deze is moeten uitwijken en de stoep opgevlogen ?
Nogmaals het eerste gedeelte WAAROM de volvo rijder zo boos is hebben ze er niet bij gezet, en dat heeft waarschijnlijk ook z'n redenen

Selected quotes for multi-quoting:   0