Wel een interessant topic aan het worden zo (geen grapje, veel geleerd hier)
Ook de ideen en meningen verschillen nogal.
Ik ben natuurlijk erg enthousiast over mijn LED’s anderen weer (terecht wellicht) voorzichtiger, etc.
Waar het ook omgaat: ik wil best wel wat geld aan mijn karretje spenderen maar nou ook weer niet de hoofdprijs. Dus voor mij geen super-duper-semi-originele oplossingen.
Ik zocht simpel: meer lichtopbrengst, nooit meer wisselen en een mooie lichtkleur en meen geslaagd te zijn met de Hilox lampies.
De beslissing heb ik gewoon in 1 avond gemaakt en soms weet je achteraf pas meer of andere mogelijkheden.
Vergeef dus aub mijn enthousiasme, ik vind ze gewoon nog steeds geweldig..
Kan het mooier en beter? Vast wel, maar toen heb daar voor gekozen en nu geniet ik elke donkere avond van mijn aankoop.
Liever had ik ook origineel Xenon of LED gehad, maar dat zat er nu eenmaal niet op mijn auto bij aanschaf.
Saillant detail: vandaag de kar terug van APK, de garageman zei dat de lampjes net konden (klein beetje teveel strooilicht), maar dat de APK regels nu eenmaal niet altijd even logisch/helder zijn want voor de weg waren ze prima goed zei hij.
Ik denk dat ik van de zomer de blanke lak nog een keer mooi polijst, wellicht scheelt dat een en ander. Ik ben er weer een jaartje van af
Verstuurd vanaf mijn iPad