Brandstofpomp brengt de boel op druk en slaat dan volgens mij uit.
Tenminste zo was het altijd wel bij mijn vorige auto's. De S60 is wat stiller, dus minder goed te horen of de pomp aanslaat en weer afslaat.
Ikzelf start altijd vrij rustig, ik draai de sleutel eerst naar stand II, wacht dan eventjes en start daarna pas. Dan weet je zeker dat de brandstofrail de juiste druk heeft en de injectoren dus op druk staan. Is een beetje een gewoonte geworden (elke gek z'n gebrek zullen we maar zeggen )
Zodra de motor loopt zal de brandstofpomp overigens wel blijven draaien i.v.m. direct drukverlies op het brandstofsysteem i.v.m. het verbruik van de brandstof.
Tenminste zo was het altijd wel bij mijn vorige auto's. De S60 is wat stiller, dus minder goed te horen of de pomp aanslaat en weer afslaat.
Ikzelf start altijd vrij rustig, ik draai de sleutel eerst naar stand II, wacht dan eventjes en start daarna pas. Dan weet je zeker dat de brandstofrail de juiste druk heeft en de injectoren dus op druk staan. Is een beetje een gewoonte geworden (elke gek z'n gebrek zullen we maar zeggen )
Zodra de motor loopt zal de brandstofpomp overigens wel blijven draaien i.v.m. direct drukverlies op het brandstofsysteem i.v.m. het verbruik van de brandstof.