Sinds van de week merk ik een hapering/aarzeling mijn motor. Het lijkt vooral te gebeuren bij verandering van de belasting. Bij stationair lopen wanneer de airco pomp aangaat dan schokt de motor even en lijkt ie een klap over te slaan, en bij flink optrekken dan lijkt ie dr een paar over te slaan. Stationair zonder belasting loopt ie goed en ook bij rijden op een vaste snelheid en rustig optrekken is er niets aan de hand.
Heb even de kap van de distributie afgehaald om de solenoids en poelies te bekijken (op de een of andere manier dacht ik zelf dat het iets met de CVT te maken heeft), daar is alles droog maar ik weet niet of dat iets zegt.
Op het dashboard krijg ik geen meldingen, heb helaas mn VIDA niet bij me.... dus kan m niet uitlezen hier op Texel.
wat denken jullie dat het kan zijn?
Heb even de kap van de distributie afgehaald om de solenoids en poelies te bekijken (op de een of andere manier dacht ik zelf dat het iets met de CVT te maken heeft), daar is alles droog maar ik weet niet of dat iets zegt.
Op het dashboard krijg ik geen meldingen, heb helaas mn VIDA niet bij me.... dus kan m niet uitlezen hier op Texel.
wat denken jullie dat het kan zijn?