Of..
Een goed begin is het halve werk..
DIE kan ook
Vandaag valt er weer eens leuke fanmail in de bus.
Ik had gehoopt dat ik geluk had gehad maar dus helaas.
Wat gebeurde er?
Ik reed met de EV en kwam met gewone snelheid (80+ op een 80km weg) achter een “sok” te zitten die zich bedacht had om weer eens medeweggebruikers te gaan pesten door met 50 te gaan liggen sokken waar je 80 mag.
In dat er een gaatje viel in de drukte heb ik Sok ingehaald en omdat het behoorlijk druk was heb ik de launchmode gebruikt. (Geen seinende tegenligger)
Bij het terug invoegen op de eigen weghelft zag ik een busje achter de haag ter plaatse staan en uiteraard de bijbehorende camera in de berm.
Mijn hoop was dat Sok me afgeschermd had, maar helaas zoals we hier zeggen dikke l.l drie bier.
Wordt dus een gesprekje met de rechter.
43 te hard, mijn eerste Mulderdelict, wat kan ik verwachten? (100 mtr verderop reed ik weer gewoon 84)
Overigens
Die sok? Die heb ik aangemeld bij RDW. (Fijne van een dashcam).
Zo’n figuren horen niet achter het stuur.
Een goed begin is het halve werk..
DIE kan ook
Vandaag valt er weer eens leuke fanmail in de bus.
Ik had gehoopt dat ik geluk had gehad maar dus helaas.
Wat gebeurde er?
Ik reed met de EV en kwam met gewone snelheid (80+ op een 80km weg) achter een “sok” te zitten die zich bedacht had om weer eens medeweggebruikers te gaan pesten door met 50 te gaan liggen sokken waar je 80 mag.
In dat er een gaatje viel in de drukte heb ik Sok ingehaald en omdat het behoorlijk druk was heb ik de launchmode gebruikt. (Geen seinende tegenligger)
Bij het terug invoegen op de eigen weghelft zag ik een busje achter de haag ter plaatse staan en uiteraard de bijbehorende camera in de berm.
Mijn hoop was dat Sok me afgeschermd had, maar helaas zoals we hier zeggen dikke l.l drie bier.
Wordt dus een gesprekje met de rechter.
43 te hard, mijn eerste Mulderdelict, wat kan ik verwachten? (100 mtr verderop reed ik weer gewoon 84)
Overigens
Die sok? Die heb ik aangemeld bij RDW. (Fijne van een dashcam).
Zo’n figuren horen niet achter het stuur.