Hard gestoot en geschok met lpg op hoge snelheid

...

Subject:

Re: Hard gestoot en geschok met lpg op hoge snelheid

· 
Posted: 27.07.2013 - 02:28  ·  #16
Reinberto... Tuning moet je laten doen door de mensen wie daarvoor geleerd hebben! PoleStar-tuning dus! Zeker niet je auto neerzetten bij de eerste de beste "B" tuner! Haal lekker die programmering eraf en ga voor Polestar! Waarom? Ze zijn eerlijk en weten wat écht tunenen is! :D Dus geen andere proleten aan je auto! ;)

Een voorbeeld... Er zijn mensen die een 2.4 140 PK willen laten tunenen... Polestar zegt gewoon: "dit moet je niet willen, je krijgt er gezeik mee!" Nu zijn er allerhande after-market bedrijfes diet dit zogenaamd wel kunnen! Lees hierover de topics ECO-tune en POWER-tune! Allebei door een persoon die niet echt weet wat Volvo's tunenen is. Dit is mijn mening hierover en de rest zie je terug in een ander topic. ;) Ik hoop je nog eens In Real Life te spreken man! ;)
marc apeldoorn
VolvoV70forum fan
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 27.07.2013 - 07:14  ·  #17
Tunex tuned alleen met standaard software. Dat doet polestar ook.................
Polestar is in die zin echt niet beter dan Tunex, alleen houden ze ongetwijfeld hele grote veiligheidsmarges aan, dus is wel veel veiliger dan bij Tunex.

Overigens: de persoon waar Trissy naar refereert weet het wel, maar dat is mijn mening.
scania164
VolvoV70forum fan
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 27.07.2013 - 07:27  ·  #18
Hallo
Ik ken ook 2 mensen die ellende hebben met tunex....
Dan liever niet. .
Heb het dan wel over benzine turbo motoren.
Gewoon naar goede tuner gaan.
Inderdaad hoor ik ook dat polestar ook niks apparts is.
Zelf zeer goede ervaringen met Mte via european tuning.
Wereld beroemd door perfectie software voor volvo.
Andere goeie is fasttech.

Mvg chris
...

Subject:

· 
Posted: 28.07.2013 - 01:12  ·  #19
Quote door marc apeldoorn

Tunex tuned alleen met standaard software. Dat doet polestar ook.................
Polestar is in die zin echt niet beter dan Tunex, alleen houden ze ongetwijfeld hele grote veiligheidsmarges aan, dus is wel veel veiliger dan bij Tunex.

Overigens: de persoon waar Trissy naar refereert weet het wel, maar dat is mijn mening.

Helemaal mee eens Marc! Zonder elkaar een mietje te noemen... Wij zijn allebei een andere mening toegedaan. En dat is ook goed. Anders zouden bepaalde lieden geen klant overhouden. ;) Maar mijn auto krijgt hij nooit om te tunenen. ;)
reinberto
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 28
Subject:

· 
Posted: 09.08.2013 - 11:24  ·  #20
ik heb de bougies nog eens na gelopen, en heb er ook eens andere ingezet, origineel van volvo, maar het probleem blijft bestaan. we zijn nu van plan deze of aankomende week om even een powerflush en reiniging van de automaat te doen, vanwege het grof schakelen en soms slip.

verder kwam nog terug in me op dat de tuning is bij tunex gedaan, en de lpg afstelling door de inbouwer zelf, dus ik weet niet of dat wat uit zou maken. maar ik denk zelf na wat onderzoek op het web dat in de hoge toeren het mengsel niet goed is. (correct me if i'm wrong)

Selected quotes for multi-quoting:   0