dag,
onze xc70 2.5t op lpg ,heeft onlangs een grote beurt gehad (3ton beurt) was verder helemaal niks bijzonders aan de hand, alleen bougies vervangen. maar toen zij de hoofdmonteur dat we voor de gein eens de autobahn op moesten gaan met deze kar van wegen het vermogen. wij denken nou doen. hartstikke leuk. eenmaal op de autobahn ging alles helemaal goed. tot op een moment. zodra ik net over de 160 rij en dan kickdown doe, dan spring hij versnelling terug, maar zodra ik op de 175-180 zit en nog door ga (ong. 4300 toeren) dan begint hij ineens enorm te stoten en te schokken, meteen van dat gaspedaal af dus. maar ik heb het eens geprobeerd daarna zonder kickdown, en toen tikte ik met gemak de 220 aan. ik heb later het zelfde op benzine geprobeerd en daar ging het met kickdown ook helemaal goed. waar kan dit aan liggen? ik weet dat het bij de lpg ligt, maar weet zo gauw niet waar. de injectoren kunnen het aan, dat weet ik zeker.
als iemand raad weet, graag!
onze xc70 2.5t op lpg ,heeft onlangs een grote beurt gehad (3ton beurt) was verder helemaal niks bijzonders aan de hand, alleen bougies vervangen. maar toen zij de hoofdmonteur dat we voor de gein eens de autobahn op moesten gaan met deze kar van wegen het vermogen. wij denken nou doen. hartstikke leuk. eenmaal op de autobahn ging alles helemaal goed. tot op een moment. zodra ik net over de 160 rij en dan kickdown doe, dan spring hij versnelling terug, maar zodra ik op de 175-180 zit en nog door ga (ong. 4300 toeren) dan begint hij ineens enorm te stoten en te schokken, meteen van dat gaspedaal af dus. maar ik heb het eens geprobeerd daarna zonder kickdown, en toen tikte ik met gemak de 220 aan. ik heb later het zelfde op benzine geprobeerd en daar ging het met kickdown ook helemaal goed. waar kan dit aan liggen? ik weet dat het bij de lpg ligt, maar weet zo gauw niet waar. de injectoren kunnen het aan, dat weet ik zeker.
als iemand raad weet, graag!