Heren, dames ook wellicht, ik heb een tijd geleden een donor automaatbak gekocht omdat die van mij slechter werd. Nu sta ik op het punt hem te vervangen en zie ik dat de bak anders is dan de bak die er bij mij in zit. De elektrische aansluitingen zijn anders! Hierbij dus mijn vraag om hulp, kan ik verder gaan met deze bak of is het zinloos?
De donorbak heeft een grote stekker naast de schakelstang waarop een deel van de aansluitingen zitten die naar de selenoids in de bak gaan en waarop ook de positie van de schakelstang wordt doorgegeven. Mijn bak heeft die grote stekker niet maar 3 losse stekkers met hetzelfde doel.
Mijn bak heeft als typenummer 55-50SN 8636 761
De donor heeft als nummers 55-50SN 9482 015
Zie ook de foto's.
Ik denk op zich dat ik de kabelboom die de bak ingaat wel om kan zetten, een kwestie van de deksel eraf halen en alle stekkers loshalen en vervangen voor mijn kabelboom. Maar gaat dit überhaupt werken? Wie weet raad?
De donorbak heeft een grote stekker naast de schakelstang waarop een deel van de aansluitingen zitten die naar de selenoids in de bak gaan en waarop ook de positie van de schakelstang wordt doorgegeven. Mijn bak heeft die grote stekker niet maar 3 losse stekkers met hetzelfde doel.
Mijn bak heeft als typenummer 55-50SN 8636 761
De donor heeft als nummers 55-50SN 9482 015
Zie ook de foto's.
Ik denk op zich dat ik de kabelboom die de bak ingaat wel om kan zetten, een kwestie van de deksel eraf halen en alle stekkers loshalen en vervangen voor mijn kabelboom. Maar gaat dit überhaupt werken? Wie weet raad?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).