Nou heb hem rond 17.00 opgehaalt in Liempde
De monteur van Used Volvo is 1.5 dag bezig geweest met mn S80 ,hij heeft eerst het blok helemaal schoon gemaakt en daarna de motor laten draaien en af en toe een stukje wezen rijden daarna weer de motor laten draaien dit dus een aantal keer en ook nog vandaag conclusie geen lekkende pakking !!
Hij heeft wel wat sluitringen van brandstof leidingen vervangen die niet 100 procent afsloten en onder het blok zat een miniscul gaatje in het aluminium dat hij gekit heeft ,meer voor de zekerheid allemaal.
Hij heeft me een half uur lang laten zien en zitten uitleggen wat hij allemaal had gedaan , zeer netjes en bevlogen deze man moet ik zeggen
Waar het op neer komt is dat de volvo dealer hier in beijerland iets te voortvarend en voor mij waarschijnlijk te duidelijk de verdenking naar de pakking tussen het blok en versnellingsbak had gestuurt.
Niet dat hij verkeert handelde want ik liet hem niet voor niets een aankoop
doen ,en ja dat deed hij dan ook met een tandenborstel.
Al met al is het netjes afgehandelt door Used Volvo en ben ik blij dat alles goed is, kan ik door gaan met de andere dingen op mn lijstje om er een pracht wagen van te maken.
JB.