Staat er inderdaad mooi bij.
Was die niet wit opdroogt,..meguiars bijvoorbeeld.
Wat je ook eens zou kunnen doen is een PM sturen aan Steve (driven2shine).
Hij heeft ook goede producten.
Een eerlijk advies en betaalbaar bovendien.
Nou goed te lezen dat het weer zo goed is opgelost. Heb dezelfde ervaringen gehad met UsedVolvo, ook al viel het buiten garantie, snel en keurig opgelost! En ik had dezelfde V70 meegekregen en ook daar niets voor hoeven betalen
Gelukkig zijn er goede alternatieven voor de te dure Meguiars die wel degelijk in de volle zon gebruikt kunnen worden.
Ontwikkeling van producten staat namelijk niet stil
Niet iedereen kan tegenwoordig meer in de schaduw werken vandaar ook producten die tegenwoordig gewoon in de volle zon op een hete lak gebruikt kunnen worden.
bevatten geen krijt (witte resten op ongespoten trims) en zijn net zo makkelijk af te nemen in de volle zon als in de schaduw.
Kijk eens naar Poorboy's carwax/sealer.
Mijn 996 is zwart, standaard zwart. Geen metallic. Een ramp om netjes te houden. Poetsen en nog een poetsen maar de kleine krasjes kreeg ik nooit weg.
Ik kreeg de tip om een dat spul van Poorboy's te proberen.
Opbrengen met een natte spons/doek. Gaat superlicht en snel. Even laten drogen en dan uitpoetsen wat erg licht gaat. Resultaat ging mijn pet te boven. De kleine krasjes waren niet meer te zien. Ze zullen er nog wel zitten maar voor het oog niet meer waarneembaar.
Superspul!!! En, niet te duur. Gelijk ook mijn V70 gedaan. Half uurtje werk.
Thanks Blastaway
De kwetsbaarheid van het lichte interieur valt ook wel mee hoor.
Het is gewoon nettjes houden
En op dit forum ,met al die mooie adviesen is dat geen probleem.
Heb al een aantal producten op mn verlanglijst staan om hem mooi en netjes te houden.
En daar was ik nooit opgekomen zonder dit forum .
JB.