Hehe,eindelijk weer rijden met de Volvo..

Reviseren automaatbak

Psaikie
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 59
Subject:

Hehe,eindelijk weer rijden met de Volvo..

· 
Posted: 27.07.2016 - 23:34  ·  #1
Vandaag heb ik mijn auto gekeurd,beetje speling op rechtse fuseekogel en de USA lampjes uitgeschakeld. Dat was het voor de APK. Ook nog even de airco gereinigd,deze rook wat onfris na de lange stilstand. Nu denk je misschien stilstand....? Ja,echt waar. Na verschillende keren bij Gery Slot te zijn geweest en hij heeft gedaan wat hij kon, heb ik toch moeten beslissen of de automaat laten reviseren,of de auto opruimen... Het is het eerste geworden en gisteren mocht ik 'm weer ophalen bij van Dijk transmissies in Helmond. Fantastisch zoals dat ding nu schakelt!!! En dan is ie nog bezig met zichzelf in te leren..... :] Het moet dus nog beter gaan worden...? Ben nu al dik tevreden als de bak zo blijft schakelen!!! Het enige wat nog niet helemaal goed is,is het inschakelen van de D als de motor nog koud is. Maar dat moet nog gaan verbeteren zegt Richard van Dijk,zo niet even terugkomen. We wachten af wat er gaat gebeuren...
Martijn
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 27
Homepage: mnijenkamp.nl
Subject:

Re: Hehe,eindelijk weer rijden met de Volvo..

· 
Posted: 29.07.2016 - 22:18  ·  #2
Fijn, een investering welke het waard is geweest. Nog veel fijne en betrouwbare kilometers !
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 30.07.2016 - 09:09  ·  #3
Dat zijn dure grappen.
An de andere kant, nu heb je een fijne auto alwaar je nog vele kilometers mee maken kunt.
Voorval snel vergeten en genieten geblazen.
The_ike_master
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 42
Subject:

· 
Posted: 30.07.2016 - 10:12  ·  #4
Ook ik heb mijn versnellingsbak 2 weken geleden laten reviseren. Rij er nu weer een week mee. Het verschil is ongelooflijk. Ik had echt een hekel gekregen aan het rijden met de auto. Nu is het weer een beloning om mijn v70 te pakken. Beste investering tot nu toe. En het schakelen is steeds fijner. Toch ga ik binnenkort de adaptie met vida opnieuw doen :) puur omdat ik de mogelijkheid heb en het alleen maar beter kan worden.
Psaikie
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 59
Subject:

· 
Posted: 04.08.2016 - 12:01  ·  #5
Dank je wel voor jullie reacties. Ben een beetje laat,maar vakantietijd hè... en Ike_master ook veel plezierige kilometers nog met de V70!!! :thumb:

Selected quotes for multi-quoting:   0