Tja, wat is het mij waard? Als de velgen recht en netjes zijn met goede banden zijn ze mij wel wat waard. Hij vraagt 850,- en is bereid te zakken naar 750,- Ik ben opzoek naar een velg die makkelijk schoon te houden is, liefst een 5 spaak.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39895 Geregistreerd: 07 / 2009
Velgen zouden passen, wel met de juiste centreerringen. De verkoper had een zwager die een autobedrijf had. Ik heb met de garagehouder gesproken en hij gaf aan dat 245/40/r18 idd niet gaat passen.
Aangezien de verkoper in Sneek woont en het aanzienlijk is dat de zaak wel gaat aanlopen en het vervangen van de banden naar een smallere band aardig in de papieren loopt heb ik toch van de koop af gezien. Ik ga me nu oriƫnteren op een 5 spaaks velg (eventueel gebruikt) met smallere banden. Iedereen bedankt voor het mee denken en alvast een fijne en gezellige jaarwisseling.
Voor dit model adviseert HEICO 235/40R18 ; deze banden lopen niet aan maar uw vraag in hoeverre dit ook het geval is met 245/40R18 kunnen we helaas niet beantwoorden.
Met vriendelijke groet
Jules Notermans
Ondertussen heb ik mezelf getrakteerd op een mooie R velgen set.
Ja, 18 inch, banden maat 225/40R18. Foto zal ik plaatsen op het moment dat ze er op zitten, maar dat zal nog wel even duren omdat er nu winterbanden op zitten.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39895 Geregistreerd: 07 / 2009