Fasttech in Haaksbergen heeft het beest aan de machine gehangen en, zoals al gedacht, de throttle unit is een van de hoofdproblemen die vaak in het systeem allerlei meldingen veroorzaakt. Ook de LMM is niet goed: Verkeerd model..
En helaas, geen 99% zekerheid dat dan alles is opgelost, maar waarschijnlijk is het wel.
ETM besteld én LMM voor volgende week. Onderweg telefoontje: Backorder ETM tot eind maart, zo niet later
! update: Volvo heeft er een bij een dealer in Zweden gevonden. Die komt als het goed is volgende week! Afspraak voor begin maart gemaakt/
Wat bijzonder leuk was: De laatste tijd ligt het verbruik zo ron de 1 op 7. Stond gisteren te tanken na een rit Delfzijl - Haaksbergen en een stukkie retour over een hopeloze hoop 90km wegen, waar je 100 mag rijden... Verbruik dus zo'n 1 op 7, met een benzine voorraad voor 350 km, Tot mijn blijdschap zag ik het gemiddelde van 12l zakken naar 10l, en de bezine voorraad 500 km.
Na wat 100 lm wegen werd het wel minder, maar toch. Straks voor de gein even tanken, om even hoopvol te worden!
Waar ik me wel zorgen over maak: Ik voel me eventje jong als ik bij een stoplicht in de rechterbaan sta, voor de bocht en petjes het nakijken geef