Ik heb gisteren Leds in de stadslichten gemonteerd en ook ze sidemarkers van nieuwe lampjes voorzien. Wat een "pain in the ass" klus is dit zeg pffft. Het staat er zo simpel, in de gebruiksershandleiding, maar voor je erbij kunt moet je aan de ene kant de box voor de motor electronica verwijderen en de pijp voor de ruitenwisser vloeistof en aan de andere kant de luchtfilter box, anders is echt niet bij te komen, en dan nog is het een rot klusje met die dikke vingers van mij, dacht een kwartiertje bezig te zijn maar dat werd dus 2 uur en dat voor een paar van die pokke lampjes.
Links LED en rechts gloeilamp:
Led:
Gloeilamp:
Heb ook LED's in de instap verlichting gezet een stuk meer licht daar!
Op een gegeven ogenblik dacht is dan moet de hele koplamp er maar uit, maar dit lukte me ook niet. Ik heb Xenon koplampen met kunststof lenzen, weet iemand een how to hoe ik die eruit moet krijgen? Ik wil ze nog eens goed aan de binnen zijde schoon maken namelijk. En ik zit nu al te zweten voor als ik weer een lampje moet vervangen. Sorry dat ik het zeg maar dat heeft BMW toch aardig beter voor elkaar. Lampjes vervangen is daar een fluitje van een cent.
Links LED en rechts gloeilamp:
Led:
Gloeilamp:
Heb ook LED's in de instap verlichting gezet een stuk meer licht daar!
Op een gegeven ogenblik dacht is dan moet de hele koplamp er maar uit, maar dit lukte me ook niet. Ik heb Xenon koplampen met kunststof lenzen, weet iemand een how to hoe ik die eruit moet krijgen? Ik wil ze nog eens goed aan de binnen zijde schoon maken namelijk. En ik zit nu al te zweten voor als ik weer een lampje moet vervangen. Sorry dat ik het zeg maar dat heeft BMW toch aardig beter voor elkaar. Lampjes vervangen is daar een fluitje van een cent.