Quote door Walterj
De meeste dealers (enkelen uitgezonderd) vinden een auto van 8 jaar al vreselijk oud. Dus is er vaak weinig interesse en compassie met de liefhebber die zijn volvo nog 20 jaar wil blijven rijden (terwijl DAT juist goede reklame is voor het merk, maar ja). Aan de andere kant moet er bij de dealer geld verdiend worden, veel geld, het pand en alle medewerkers moeten betaald worden. En een dealer gaat geen risico nemen met een gebruikte bak, en een bak repareren zullen ze ook niet doen. Dus ze zetten er een nieuwe op en de klant betaalt de hoofdprijs. Op die manier kun je weer jaren rijden en is de kans klein dat je weer terug komt omdat er iets niet goed is.
Ik weet niet waar je woont, maar gery slot is DE man op gebied van automaatbakken, die kan je precies vertellen wat verstandig is om te doen.
Oh vandaar dat ze misschien zo snel waren met hun conclusies. Ik ben het me je eens dat het juist reclame is om lang in een volvo te rijden. Verder rijdt de auto supergoed. Maar werd een beetje bang door de 2 monteurs
Ik woon in Enschede