Eerlijk gezegd is de schrik voor het niet reinigen van je automaat ongegrond. Immers de reiniging bevordert de werking van je automaat. En als iets al kapot i in je bak is dat niet meer heel te maken met olie reiniging. Ik reinig bij Gery Slot Uden. TPR, MMTS, Volvoservice ze gebruiken allemaal dezelfde methode ingevoerd door GS Powerflush in Nederland.
En ja de geartronic kan om allerlei redenen behoorlijk verontreinigd zijn en dat heeft tot gevolg dat je de procedure een keer moet herhalen om helemaal schoon te rijden.
Ik zou kijken of je bij extreme verontreiniging een afspraak kunt maken over de tweede behandeling binnen een paar maanden met een voordeel prijs.
Als ik nu ververs straks voor de zesde keer dan komt de bakolie er redelijk roodgekleurd uit.
De afgelopen 11 jaar flush ik mijn bak elke 75.000 sinds de aankoop 2011 km stand 120.000 en met de huidige 522.000 loopt en schakelt deze nog als een tierelier hier dagelijks in de bergen. Ik prefereer de syntheet in de bak en er zit dus Kroon syntheet in.