Vanavond eens aan het stoeien geweest met de zogenaamde hidden menus in de HU803 zoals beschreven op de diverse sites op het internet. Ik krijg geen equilizer te pakken en ook als ik de volume knop langer dan 5 sec indruk vanuit positie " uit" ( wel contact aan) dan kan ik niet bij een of ander menu met de "0-20 knop" of de "source knop". De 0-20 knop kan ik verdraaien na die 5 seconden maar dan gaat het toestel uit ( scherm gaat op zwart) bij verdraaien van de source knop eveneens na de 5 seconden drukken op volume knop krijg ik bij 1 tik naar rechts of links een zwart scherm en bij 2 tikjes de volgende source ( cd, am,fm)
Enkele hidden source menus werken wel. Die met de pijltjes toetsen . pijltjes toets ( vooruit, achteruit) indrukken, aanzetten met volume knop en pijltjes toets nog 5 sec. Vasthouden. Dit zijn menus voor werelddeel keuze, taalkeuze ( zweeds, engels en duits in mijn geval) en instellingen voor hoe je scherm er uit moet zien , eprom, andere moeilijk te begrijpen opties.
Wie heeft er enig idee waarom ik niet bij de equalizer kan en waarom de 5 seconden volumeknop ingedrukt houden geen opties geeft. Ik heb een software update 2.0 gehad. Kan dat er iets mee te maken hebben. Of dat het een oorspronkelijk in Zwitserland geleverde auto is ?
Groet
Bertus
Enkele hidden source menus werken wel. Die met de pijltjes toetsen . pijltjes toets ( vooruit, achteruit) indrukken, aanzetten met volume knop en pijltjes toets nog 5 sec. Vasthouden. Dit zijn menus voor werelddeel keuze, taalkeuze ( zweeds, engels en duits in mijn geval) en instellingen voor hoe je scherm er uit moet zien , eprom, andere moeilijk te begrijpen opties.
Wie heeft er enig idee waarom ik niet bij de equalizer kan en waarom de 5 seconden volumeknop ingedrukt houden geen opties geeft. Ik heb een software update 2.0 gehad. Kan dat er iets mee te maken hebben. Of dat het een oorspronkelijk in Zwitserland geleverde auto is ?
Groet
Bertus