Met een Zaf die blijkbaar gestart moet worden door met een stok en een hamer op iets onder de motorkap te tikken . Briljant. Volgens de WW ook niet te repareren en een bekend probleem bij dit type en leeftijd auto's. Oh joy.
Nou ben ik dat ding aardig zat en mijn wederhelft idem dito, vooral omdat hij er mee naar het werk moet en ik ga natuurlijk niet op pad met onze dochter als ik niet weet of dat ding wel of niet gaat starten. Ik kan ook wel met een hamer en stok op de juiste plek slaan, dat is het probleem niet maar hoe lang blijft ie dat doen?
Dus maar besloten om wat eerder op zoek te gaan naar een ander. Probleem, budget dus we gaan de gok wagen om een Volvo rond een bedrag van 1500 euro te vinden. Een die uiteraard netjes onderhouden is en hopelijk een die gewoon weg moest omdat de eigenaar niet met meer dan 3 ton op de teller wilde rijden (schande overigens maar goed, zijn wij blij mee natuurlijk).
Eng vind ik het wel maar Tris heeft beloofd ons te helpen en aangezien wij geen ruk verstand van auto's hebben is dat wel een prettig gevoel.
Bedoeling is een schatje uit 1998 - 2000. 2.5 benzine (en geloof ik nog wat andere dingen die ik uiteraard al vergeten ben ). Ik vind het supercoole bromknorren. Mijn liefste echtgenoot had natuurlijk liever een supermodern model gehad en toegegeven, ik hou ook van de hedendaagse gadgets. Aan de andere kant is de Zaf een rijdende computer maar moest wel vrij snel na aankoop de hoofdcomputer vervangen worden... gadgets kan ik er zelf ook wel inzetten .
In principe gaan we er vanuit dat ie bedoeld is als tussenoplossing maar goed, je weet nooit, als ie goed is en goed blijft dan ben ik persoonlijk iemand die het daarbij houdt. De man des huizes echter zal wel anders denken.
Het is dus een hemel van discussies in huize Toet want ik weet dat een Volvo met km's nog jaren meekan maar de Toetman is van mening hoe minder hoe beter. Ja schat, hoe minder hoe meer peso's en die hebben we nu effe niet. Gelukkig laat Zaffy ons niet in de steek en wilde al 3 x niet starten dus de km stand wordt steeds minder een probleem haha.
Al met al, wish us luck! Ben heel benieuwd welke Volvo ons gezin gaat vergezellen . Ik hou jullie op de hoogte. Wie weet rijden we binnenkort ook wel in zo'n heerlijk knorrende, Zweedse tempel op wielen!
Nou ben ik dat ding aardig zat en mijn wederhelft idem dito, vooral omdat hij er mee naar het werk moet en ik ga natuurlijk niet op pad met onze dochter als ik niet weet of dat ding wel of niet gaat starten. Ik kan ook wel met een hamer en stok op de juiste plek slaan, dat is het probleem niet maar hoe lang blijft ie dat doen?
Dus maar besloten om wat eerder op zoek te gaan naar een ander. Probleem, budget dus we gaan de gok wagen om een Volvo rond een bedrag van 1500 euro te vinden. Een die uiteraard netjes onderhouden is en hopelijk een die gewoon weg moest omdat de eigenaar niet met meer dan 3 ton op de teller wilde rijden (schande overigens maar goed, zijn wij blij mee natuurlijk).
Eng vind ik het wel maar Tris heeft beloofd ons te helpen en aangezien wij geen ruk verstand van auto's hebben is dat wel een prettig gevoel.
Bedoeling is een schatje uit 1998 - 2000. 2.5 benzine (en geloof ik nog wat andere dingen die ik uiteraard al vergeten ben ). Ik vind het supercoole bromknorren. Mijn liefste echtgenoot had natuurlijk liever een supermodern model gehad en toegegeven, ik hou ook van de hedendaagse gadgets. Aan de andere kant is de Zaf een rijdende computer maar moest wel vrij snel na aankoop de hoofdcomputer vervangen worden... gadgets kan ik er zelf ook wel inzetten .
In principe gaan we er vanuit dat ie bedoeld is als tussenoplossing maar goed, je weet nooit, als ie goed is en goed blijft dan ben ik persoonlijk iemand die het daarbij houdt. De man des huizes echter zal wel anders denken.
Het is dus een hemel van discussies in huize Toet want ik weet dat een Volvo met km's nog jaren meekan maar de Toetman is van mening hoe minder hoe beter. Ja schat, hoe minder hoe meer peso's en die hebben we nu effe niet. Gelukkig laat Zaffy ons niet in de steek en wilde al 3 x niet starten dus de km stand wordt steeds minder een probleem haha.
Al met al, wish us luck! Ben heel benieuwd welke Volvo ons gezin gaat vergezellen . Ik hou jullie op de hoogte. Wie weet rijden we binnenkort ook wel in zo'n heerlijk knorrende, Zweedse tempel op wielen!