Ik vraag me toch af.
Er zijn getunede diesels met nooit preventief vervangen atf en geen problemen.
De AWTF 80SC kan max 440 nm aan. Met een D5 of 2.4 D die standaard 420 nm en al na een Polestar tuning (door volvo erkend) 460 nm leveren, zijn er geen problemen bekend (onder de invullers dan) Hoe hard is die grens van 440 nm die Aisin zlef opgeeft dan eigenlijk.
Las ergens ook op een forum dat er (in UK) Volvo's met tot 600 nm rondrijden zonder problemen met de awtf-80SC.
Ik blijf het toch een enge gedachte vinden.
Er zijn getunede diesels met nooit preventief vervangen atf en geen problemen.
De AWTF 80SC kan max 440 nm aan. Met een D5 of 2.4 D die standaard 420 nm en al na een Polestar tuning (door volvo erkend) 460 nm leveren, zijn er geen problemen bekend (onder de invullers dan) Hoe hard is die grens van 440 nm die Aisin zlef opgeeft dan eigenlijk.
Las ergens ook op een forum dat er (in UK) Volvo's met tot 600 nm rondrijden zonder problemen met de awtf-80SC.
Ik blijf het toch een enge gedachte vinden.