1, 4, 5, 6 :shame:
In eerste instantie ben ik hier gekomen omdat we een vraag hadden, waarover ik op de verschillende fora niets kon vinden. Via Google uiteindelijk op dit forum terecht gekomen en ben toen wat gaan lezen. Uiteindelijk heb ik me toen aangemeld en nooit voorgesteld... :bandit: :whistle: Tot nu toe wordt ik nog steeds geaccepteerd, dus ik denk dat het toch goed gekomen is
Eerst vooral meegelezen en een paar vragen gesteld. Uiteindelijk gedacht dat mijn kennis groot genoeg was om ook af en toe eens een antwoord te kunnen geven op een vraag. En zoals jullie zullen begrijpen gaat dat van kwaad tot erger als je veel leest, geïnteresseerd bent en de sfeer bovendien ook uitermate gezellige is! Nu blijkt dat ik als sinds 2011 lid ben, wat betekend dat de tijd toch wel snel gaat...
In al die tijd toch maar één keer op een meeting geweest en dat was zondermeer de moeite waard! Erg gezellig en nu heb ik ook een beeld van een aantal mensen hier op het forum. De gezelligheid op de meeting was helemaal top!
Ondertussen ken ik ook wat mensen buiten het forum om.
Toen ik hier kwam was mijn sleutelervaring 0.0, daar hoeven we niet omheen te draaien. Wat betreft Volvo's is het dat nog steeds en wel om de simpele reden dat er nooit wat stuk is aan onze V70....
Toch is mijn sleutelervaring weldegelijk gestegen, maar dat is meer te danken aan de andere auto's en gewoon proberen. Onder het motto 'ook een monteur moest het een eerste keer doen' en 'als het in elkaar kan, kan het ook uit elkaar' kom je een heel eind.
Maar alle adviezen en de gezelligheid blijven natuurlijk top!