Zit aan de binnenkant.
Helaas maar 1 remedie, openmaken.
Buiten dat je dan het stof weghaald, kun je ook het "glas" aan de binnenkant schoonmaken.
Meestal zit er wel enige aanslag op.
Ik was al bang dat het niet zonder gereedschap ging.
Maar, kun je het glas van de klokkenwinkel los weghalen of is dat direct de hele unit, die je dan nog apart moet demonteren? In het laatste geval irriteer ik me liever nog maar verder... ☺
Glas zit vast aan de unit, maar die kun je losmaken.
Als Martijn de montagehandleiding post en je gaat die gebruiken, vergeel dan niet om alvorens je accu te ontkoppelen.
Bij een N zit hij vast met 4x een Torx.
Als je die los hebt kun je hem naar voren halen en de vergrendeling van de bekabeling loshalen.
De rest wijst zich vanzelf.
Bij een N zit hij vast met 4x een Torx.
Als je die los hebt kun je hem naar voren halen en de vergrendeling van de bekabeling loshalen.
De rest wijst zich vanzelf.
Daar dacht ik ook aan. Maar of je dan direct de "binnenzijde" van het glas bereikt? Geen idee. :shame:
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39894 Geregistreerd: 07 / 2009
Daar dacht ik ook aan. Maar of je dan direct de "binnenzijde" van het glas bereikt? Geen idee. :shame:
Nee helaas,
Daarvoor moet de klok toch echt uit elkaar, Ik was op zoek of ik daar ooit foto's van gemaakt heb, helaas....
Ik heb wel ooit een foto gemaakt van hoe de wijzers moeten staan als je m weer in elkaar moet zetten.
mvgr Obbe
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).