Dank voor de antwoorden..
De spiegel en de deur waren na een aanrijding aan vervanging toe. Dit heb ik bij een garage laten doen die gek zijn van Volvo bij mij in de buurt. Goede jongens die instaan voor kwaliteit. Beter als bij de dealer.
De auto gaat nog terug omdat de deur nog in de juiste kleur wordt gespoten. Er zit een iets afwijkende kleur in deze deur en de bestaande.
Ik had het al gemeld van de spiegel en ze gaan er volgende week naar kijken. Maar ik wilde het zelf proberen op te lossen.
Ik heb inmiddels gemerkt dat het spiegelglas naar boven wil draaien. als ik de auto parkeer, draai ik de spiegel naar beneden doe de auto dicht, dan doe ik de auto open met ab en de deur, dan draait de spiegel in de goede stand.
Laat ik het zo staan, doe de auto weer dicht, met ab, dan weer open met ab en de deur open dan draait de spiegel verder omhoog.
Daarna weer dicht etc. deur open hoor ik de spiegel tak tak tak... hij wil dus nog meer naar boven.
Dus nu elke keer als ik ga rijden stel ik hem even bij... dat tak tak tak doet mij pijn...