misschien een hele vreemde vraag, maar zou er iemand een keer een vida uitlegdag willen/kunnen organiseren , wat er wel en niet kan met vida, hoe je het gebruikt, wat wel en niet verstandig is, wat je er allemaal mee kunt...
Ik ben geen PC wonder, kan wel mechanisch het een en ander, maar durf vida eigenlijk nergens anders voor te gebruiken dan uitlezen storingscode en resetten foutmelding, zou er graag wat meer mee doen
misschien een hele vreemde vraag, maar zou er iemand een keer een vida uitlegdag willen/kunnen organiseren , wat er wel en niet kan met vida, hoe je het gebruikt, wat wel en niet verstandig is, wat je er allemaal mee kunt...
Ik ben geen PC wonder, kan wel mechanisch het een en ander, maar durf vida eigenlijk nergens anders voor te gebruiken dan uitlezen storingscode en resetten foutmelding, zou er graag wat meer mee doen
Lijkt me heel fijn want meer dan aflezen durf ik eigenlijk niet... O ja, het onderhoudsintervalindicatorlampje resetten, dat dan wel na 30x op YT kijken
Alleen de koplampen in stand 0 zetten lukt niet. De modulen is ook grijs als ik naar de tekening van de auto kijk met alle blokjes en modulles erin. Iemand een idee wat ik nog moet doen oid?
Een vida- uitlegdag met bijbehorende/benodigde hardware en software.
Evt met verkoop van benodigdheden.
Persoonlijk bereid om daar erg veel km's voor te reizen.
Maar ja, dan moet wel iemand het voortouw nemen ♂️
Rob
Oostkapelle
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39899 Geregistreerd: 07 / 2009
Of het modern doen in een Teams sessie? Zal niet iedereen in thuis zijn, maar wel erg duurzaam.
Hé jakkie bah…. Wat s er nou mooier om ergens een vergaderruimte te huren met een stel mensen en daar een VIDA cursus geven. In Pesse zit zo’n tankstation, -Green Planet- met een keuken waar ze simpel -maar wel vers bereid eten, zónder magnetron- bereiden, maar ook eventueel ook alleen met koffie….