Er zijn inderdaad veel variabelen, en 1 daarvan is bij mij zeker niet optimaal: de condensor die aardig dichtzit. Voor komende vakantie wil ik dus die vervangen hebben en de radiateur ook nieuw (kan na 11 jaar nooit kwaad). Ik heb ondertussen wat geinformeerd en qua radiateur ga ik voor de AVA VO2114, dat is de premium quality versie, die ook voor Valeo gemaakt wordt.
Het gaas zit nu behoorlijk stevig gemonteerd en is niet gemakkelijk weg te halen. Mijn inschatting is dat met een nieuwe condensor en radiateur het koelingsprobleem wel opgelost is, zo niet dan moet het met rustig aan doen wel te redden zijn komende vakantie (ging vorig jaar met de oude radiateur en condensor n.l. ook al) en haal ik na de vakantie het gaas weg.
Het gaas zit nu behoorlijk stevig gemonteerd en is niet gemakkelijk weg te halen. Mijn inschatting is dat met een nieuwe condensor en radiateur het koelingsprobleem wel opgelost is, zo niet dan moet het met rustig aan doen wel te redden zijn komende vakantie (ging vorig jaar met de oude radiateur en condensor n.l. ook al) en haal ik na de vakantie het gaas weg.