hi, vandaag geprobeerd een iphone 5s brodit autolader / houder in te voeren. Na wat contact en tips van li;d Kr@mmetje (dank!!) aan de gang gegaan. Bekerhouder via marktplaats gevonden, brodit erop geschoefd (dat ging erg makkelijk), radio en opbergvak uitgebouwd en Brodit ingebouwd (zie foto). Het idee was om hem via de zekeringskast aan te sluiten. Ik had hiervoor op internet een omvormer (12 naar 5v - 3A) gekocht met aan een kant een usb om de lader van de brodit in te steken, en andere kant een rode en zwarte draad. Netjes de usb kabels onderlangs getrokken en verbonden. In de zekeringskast met zo'n zekeringsdoorverbinder (zie foto) de rode draad van deze doorverbinder aan de rode draad van de omvormer, en de zwarte draad van de omvormer op een schoef op het chasis bij de zekeringskast (zie foto). Verschillende zekeringen geprobeerd (versterker, mistlampen voor en een lege -- telefoon bij mij), maar geen voeding. Heb de usb stekker onder het stuur losgetrokken en rechtstreek in de telefoon gestoken, om uit te sluiten dat het aan de houder/lader ligt. Zelfde resultaat. Iemand enig idee?
Daarnaast (stom) 1 x op contact gezet toen de airco unit er nog niet in zat. SIndien een foutmelding: srs airbag fout. Pool van de accu (-) is er ook paar keer af geweest. Kan hem helaas niet wissen met mijn obd lezer. Iemand een idee of toch langs de dealer?
Dank voor de hulp maar weer!
Daarnaast (stom) 1 x op contact gezet toen de airco unit er nog niet in zat. SIndien een foutmelding: srs airbag fout. Pool van de accu (-) is er ook paar keer af geweest. Kan hem helaas niet wissen met mijn obd lezer. Iemand een idee of toch langs de dealer?
Dank voor de hulp maar weer!
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).