... ik heb zelf de V70 2.5T Geartronic van sept.2003 gehad in Titanium Edition uitvoering.
Inruil bijna 9000 ontvangen (met 113.000 Km) en door de dealer binnen een maand verkocht met vraagprijs 12.995,- !!
De vraagprijs van jouw auto lijkt mij dan ook een lachertje, koopje van de week dus, indien auto oké en NAP oké.
Ik zou bij de aankoop verder niets uitgeven aan garantie, maar wel vragen of je een aankoopkeuring elders mag laten doen.
Je hebt daarvoor om de hoek bij jouw verkoper de Volvo Dealer www.frankklijn.nl, maar daar zou ik niet heen gaan.
Laat hem een aankoopkeuring geven bij Auto Efma in Aken, zie www.volvo-spezialist.de.
Dan weet je zeker dat het onafhankelijk is en wat er aan mankeert nu en wat er aan staat te komen.
Laat heel goed kijken naar de distririem PLUS waterpomp en spanrollen.
Laat kijken naar olielekkage van de Turbo (zweten).
Laat kijken naar de bak en het stuurhuis.
Calculeer desnoods in dat je bij Gery Slot in Uden een PowerFlush van de automaat en van het stuurhuis moet laten doen. Dat is bij deze Km-stand wel nodig.
En ja, zeker, ga altijd voor een Turbo. Dat rijdt vele malen prettiger als zonder en het brandstofverbruik is toch voornamelijk afhankelijk van de zwaarte van je rechtervoet.
Suc6 van een stadsgenoot
Inruil bijna 9000 ontvangen (met 113.000 Km) en door de dealer binnen een maand verkocht met vraagprijs 12.995,- !!
De vraagprijs van jouw auto lijkt mij dan ook een lachertje, koopje van de week dus, indien auto oké en NAP oké.
Ik zou bij de aankoop verder niets uitgeven aan garantie, maar wel vragen of je een aankoopkeuring elders mag laten doen.
Je hebt daarvoor om de hoek bij jouw verkoper de Volvo Dealer www.frankklijn.nl, maar daar zou ik niet heen gaan.
Laat hem een aankoopkeuring geven bij Auto Efma in Aken, zie www.volvo-spezialist.de.
Dan weet je zeker dat het onafhankelijk is en wat er aan mankeert nu en wat er aan staat te komen.
Laat heel goed kijken naar de distririem PLUS waterpomp en spanrollen.
Laat kijken naar olielekkage van de Turbo (zweten).
Laat kijken naar de bak en het stuurhuis.
Calculeer desnoods in dat je bij Gery Slot in Uden een PowerFlush van de automaat en van het stuurhuis moet laten doen. Dat is bij deze Km-stand wel nodig.
En ja, zeker, ga altijd voor een Turbo. Dat rijdt vele malen prettiger als zonder en het brandstofverbruik is toch voornamelijk afhankelijk van de zwaarte van je rechtervoet.
Suc6 van een stadsgenoot