Zoals in een eerdere post gemeld vertoond mijn Sensus navigatie sinds enige tijd kuren. Hij heeft opstart problemen en dat duurt meestal lang (30-60 min), en eenmaal opgestart dan blijft de kaart hangen. Satelliet ontvangst werkt overigens prima, meestal 7 tot 8 continu. Inmiddels bij de dealer geweest en zij hebben een software update gedraaid maar die heeft niets uitgehaald. Een nieuwe IAM module zou het probleem op moeten lossen.
Ik ben zelf in het bezit gekomen van een tweedehands IAM module, maar heb ook links en rechts gelezen dat er een aantal software matige aanpassingen, via Vdash en Vida, uitgevoerd moeten worden om de vervangende module te installeren.
Omdat ik niet over de genoemde software beschik ben ik zoek naar iemand die dat voor mij (tegen betaling) kan doen. Ik hoor graag tips en adviezen waar ik terecht kan.
Bij voorbaat dank!
Joost
Ik ben zelf in het bezit gekomen van een tweedehands IAM module, maar heb ook links en rechts gelezen dat er een aantal software matige aanpassingen, via Vdash en Vida, uitgevoerd moeten worden om de vervangende module te installeren.
Omdat ik niet over de genoemde software beschik ben ik zoek naar iemand die dat voor mij (tegen betaling) kan doen. Ik hoor graag tips en adviezen waar ik terecht kan.
Bij voorbaat dank!
Joost