Gisteren van huis weg krijg ik het waarschuwingssignaal dat er iets loos was en vlak daarna dat ik moest stoppen. Of liever: Dat deed de motor zelf wel. OBD werkte niet, maar dat zou mij ook weinig verder helpen Na een paar minuten opnieuw gestart, de waarschuwingen bleven staan maar ik kon gewoon weer rijden. Eten gehaald en na het eten de OBD kunnen lezen:
1171 - P 0121 en P1609.
Lijkt iets te maken te hebben met een sensor bij/van het gaspedaal, maar wat kan ik daar zelf aan (laten) doen?
Dan nog een klein probleem met het ruitensproeien aan de voorkant: Werkt alleen als de kap omhoog staat. Iemand een tip!
Dank voor het meedenken!
JP
VIDA en DICE staan op het verlanglijstje maar covid verziekt ook mijn omzet . Ik heb al wel de laptop klaar voor gebruik, dus dat scheelt alweer.
1171 - P 0121 en P1609.
Lijkt iets te maken te hebben met een sensor bij/van het gaspedaal, maar wat kan ik daar zelf aan (laten) doen?
Dan nog een klein probleem met het ruitensproeien aan de voorkant: Werkt alleen als de kap omhoog staat. Iemand een tip!
Dank voor het meedenken!
JP
VIDA en DICE staan op het verlanglijstje maar covid verziekt ook mijn omzet . Ik heb al wel de laptop klaar voor gebruik, dus dat scheelt alweer.