Beste heren,
Ik rijd inmiddels bijna een jaartje in een v70r uit 2005.
Hiervoor een c70 gehad en wegens gezinsuitbreiding een v gekocht.
Sleutelen doe ik graag zelf.
Altijd alle storingen in het verleden uitgelezen met een maxiscan van autel.
Prima ding trouwens.
Maar aangezien mijn huidige wagen een veel uitgebreider software pakket aan boord heeft als dat de c had heb ik een pakket vida en dice aangeschaft.
Special apart laptopje voor gekocht en aan de slag maar.
Tenminste dat was de bedoeling.........
De vida software is inmiddels geinstalleerd maar.....
Bij koppelen met de dice en auto gaat iets niet goed.
Op de een of andere manier krijg ik geen contact met de auto.
Als ik de dice een zelftest laat doen geeft hij ook aan dat de interface niet tot stand is gebracht en dat er geen connectie is.
Is er iemand (vast wel meerdere) die wel succesvol vida heeft draaien en mij hierbij zou willen en kunnen helpen?
Ik ben zelf inmiddels al wat stiefuurtjes kwijt aan op internet zoeken naar een oplossing maar zie door de bomen het bos niet meer en vrees dat ik er op eigen kracht niet meer uit kom.
Btw woon ik zelf in nh maar ben best bereid een dag en een stuk rijden op te offeren om eea voor elkaar te krijgen.
Mvg wes.
Ik rijd inmiddels bijna een jaartje in een v70r uit 2005.
Hiervoor een c70 gehad en wegens gezinsuitbreiding een v gekocht.
Sleutelen doe ik graag zelf.
Altijd alle storingen in het verleden uitgelezen met een maxiscan van autel.
Prima ding trouwens.
Maar aangezien mijn huidige wagen een veel uitgebreider software pakket aan boord heeft als dat de c had heb ik een pakket vida en dice aangeschaft.
Special apart laptopje voor gekocht en aan de slag maar.
Tenminste dat was de bedoeling.........
De vida software is inmiddels geinstalleerd maar.....
Bij koppelen met de dice en auto gaat iets niet goed.
Op de een of andere manier krijg ik geen contact met de auto.
Als ik de dice een zelftest laat doen geeft hij ook aan dat de interface niet tot stand is gebracht en dat er geen connectie is.
Is er iemand (vast wel meerdere) die wel succesvol vida heeft draaien en mij hierbij zou willen en kunnen helpen?
Ik ben zelf inmiddels al wat stiefuurtjes kwijt aan op internet zoeken naar een oplossing maar zie door de bomen het bos niet meer en vrees dat ik er op eigen kracht niet meer uit kom.
Btw woon ik zelf in nh maar ben best bereid een dag en een stuk rijden op te offeren om eea voor elkaar te krijgen.
Mvg wes.