Veerspanner gekocht en missie geslaagd.
Uurtje per kant. Behalve dan dat ik rechtsachter twee keer opnieuw heb gedaan omdat de veer toch net niet goed zat
Heb je die middenste bout losgedraait? Of aan de wielkant?
Veerspanner gekocht en missie geslaagd.
Uurtje per kant. Behalve dan dat ik rechtsachter twee keer opnieuw heb gedaan omdat de veer toch net niet goed zat
Heb je die middenste bout losgedraait? Of aan de wielkant?
De middelste. daar was ik inmiddels aardig handig in geworden om die weer op zijn plek te krijgen.
Veerspanner gekocht en missie geslaagd.
Uurtje per kant. Behalve dan dat ik rechtsachter twee keer opnieuw heb gedaan omdat de veer toch net niet goed zat
Heb je die middenste bout losgedraait? Of aan de wielkant?
De middelste. daar was ik inmiddels aardig handig in geworden om die weer op zijn plek te krijgen.
Ik vervang de veren aan de az nooit meer......
Oke, hooguit op een brug met goede veerspanners.
Die van jou zijn beter dan die ik gebruikte
Ik heb laatst wegens aanschaf van een caravan zwaardere achterveren onder de V70 gezet. Ik heb eerst de schokbreker aan de bovenkant losgedraaid. Daarna de achterkant uit de veren getild en op pootjes gezet. Onderste schokbrekerbout losdraaien en de schokbreker verwijderen.
Vervolgens de bout van de onderste draagarm aan de autozijde eruit gedraaid, en het reactiearmpje van de stabilisator losgehaald.
Daarna kon ik de draagarm omlaag klappen en de veer eruit pakken. Montage in omgekeerde volgorde, met een krik onder het wiel om deze een beetje op te liften om de draagarmbout er weer in te krijgen. Hierbij had ik geen veerspanner nodig.