Wat onzin zeg, vol synthetisch is echt vol synthetisch.
@TPR, ik zeg toch ook
"VOL" synthetisch
Synthetisch = een product wat gemaakt is uit kunstmatige stoffen.
Zijn HC's zou in de natuur te vinden? Nee, dus per definitie synthetisch
En de definitie van synthetisch versus mineraal lijkt mij ook helder.
HC's zijn ook synthetisch, met een minerale HC ben ik niet bekend, lijkt mij scheikundig ook niet mogelijk. Dus per definitie is een HC een synthetisch product.
Syntheet mag gebruikt worden bij HC's en inderdaad, het eindproduct mag best 95% mineraal bevatten en synthetisch genoemd worden, maar NIET "VOL" synthetisch.
Vol Syntheet = Vol Syntheet. Door ruwe olie een chemisch/scheikundig proces te laten ondergaan en te mengen met verschillende dopes blijft er uiteindelijk een volledig synthetisch product over, wat niet per definitie het beste van het beste is.
Graag voorbeelden en onderbouwing op basis van TD's waar dit niet zo is alvorens dit te roepen.
Ook bij vol synthetische olie ligt er een mineraal aan de basis, echter door de scheikundige processen blijft er uiteindelijk een syntheet over.
Synthetische olie met HC's zegt per definitie niets over de smerende werking en levensduur. Wel is het zo dat je met een volledig synthetisch product met meer precisie de eigenschappen kunt bepalen, dus in theorie de hoogst haalbare kwaliteit kunt blenden.
Lijkt me dat we niet weer opnieuw een olie discussie gaan voeren
@Musicus, helemaal juist!