Sinds enige tijd loopt de Volvo niet meer geheel goed stationair.
En als ik veel gas geef vanaf ca 100 km per uur accelereert hij ietwat schuddend.
Er zijn wat mogelijkheden die dit veroorzaken alleen is de vraag waar begint het?
afgelopen 2 jaar zijn LMM en bobines vervangen.
Bougies vorige maand door orgineel volvo.
Hij doet het op gas en op benzine dus kan de gas installatie uitsluiten.
Ik kan me best voorstellen dat de automaat moeite heeft met het feit dat de auto onregelmatig loopt en daardoor niet goed kan locken tussen 4 en 5
Primair denk ik dus dat de auto eerst goed stationair moet lopen.
Ik heb mbv wat apps foto's gemaakt met wat gegevens om te beginnen.
Vooral omdat ik geen werkende vida heb om mee te rijden moet ik het even zo doen.
Eventueel bel ik nog iemand op met vida om rijdend te testen.
Tips om ergens naar te kijken?
Elke piek of piekje is een stottering in toeren waarbij toerental eerst stijgt naar 1000/1200 toeren en direct terug zakt naar 700 toeren
En als ik veel gas geef vanaf ca 100 km per uur accelereert hij ietwat schuddend.
Er zijn wat mogelijkheden die dit veroorzaken alleen is de vraag waar begint het?
afgelopen 2 jaar zijn LMM en bobines vervangen.
Bougies vorige maand door orgineel volvo.
Hij doet het op gas en op benzine dus kan de gas installatie uitsluiten.
Ik kan me best voorstellen dat de automaat moeite heeft met het feit dat de auto onregelmatig loopt en daardoor niet goed kan locken tussen 4 en 5
Primair denk ik dus dat de auto eerst goed stationair moet lopen.
Ik heb mbv wat apps foto's gemaakt met wat gegevens om te beginnen.
Vooral omdat ik geen werkende vida heb om mee te rijden moet ik het even zo doen.
Eventueel bel ik nog iemand op met vida om rijdend te testen.
Tips om ergens naar te kijken?
Elke piek of piekje is een stottering in toeren waarbij toerental eerst stijgt naar 1000/1200 toeren en direct terug zakt naar 700 toeren
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).