Ik heb voor de tweede keer geprobeerd om de iMIV v2 in te bouwen die ik op de klassiekerbeurs heb gekocht. Maar ook nu zonder resultaat. Na tweeƫnhalf uur prutsen heb ik alles maar weer losgehaald; ik krijg de radio (HU801) er met geen mogelijkheid meer in als dat kastje erachter, -onder, -naast of -boven zit. En verder wegwerken gaat niet omdat dan de kabels te kort zijn. Vooral die van de melbus die van de radio in de iMIV moet.
Ook achterin is het geen optie omdat dan de kabel naar de iPhone weer veel te kort is en ik bovendien niet van plan ben om de hele vloerbedekking los te halen om bij de middenarmsteun te komen.
Ik baal er wel van omdat ik ook al een (dure) Apple verloopkabel heb gekocht waar ik nu niets meer aan heb.
Wat nu?
Ook achterin is het geen optie omdat dan de kabel naar de iPhone weer veel te kort is en ik bovendien niet van plan ben om de hele vloerbedekking los te halen om bij de middenarmsteun te komen.
Ik baal er wel van omdat ik ook al een (dure) Apple verloopkabel heb gekocht waar ik nu niets meer aan heb.
Wat nu?