Ik heb weer een vraag aan jullie . Ik ga morgen naar de Velgendokter toe, om de schade aan de velg te laten herstellen. Ik overweeg nu ook om gelijk door hun alle 4 de R velgen de stoeprand schades te repareren en over te laten spuiten. Ik wil de velgen wat donkerder hebben. Zijn er kleurcodes van de originele Volvo Pegasus velgen? en dan de donkerste variant . Er zijn 3 varianten toch?
Bedrijven kunnen zich verbeteren door een nieuwe eigenaar inderdaad. Maar als ik zo eens Google, schrik ik me rot! Je zou verwachten dat er dan ook goede recensies geschreven zouden moeten worden. Ik zou het risico niet willen nemen in ieder geval. Dit wetende dat er ook andere, misschien wel betere bedrijven zijn.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Wellicht dat het nu beter is qua kwaliteit ed.. maar ik weet alleen maar van te horen dat het niet al te best is bij hun.
Suc6... Renoblast in Mijdrecht (bij mij om de hoek) is ook niet duur en daar kunnen ze ook van alles maken, richten, spuiten, stralen... ed..
oeii, dit vind ik allemaal wat minder om te horen. Hopen dat het inderdaad allemaal wat verbeterd is.
Het eindresultaat krijgen jullie allemaal te zien haha
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Ik heb vorig jaar ook geïnformeerd bij de velgendokter in Uden voor het laten stralen en spuiten van mijn wintervelgen. Maar ik werd door een bandenzaak getipt om naar Wheelcare in het plaatsje Zeeland te gaan, is iets voorbij Uden. Prijzen zijn iets goedkoper en ik heb een heel net resultaat. Heeft een site waarop hun werkzaamheden en alle bijbehorende prijzen duidelijk vermeld staan. Niettemin wens ik je veel succes met het resultaat.
Nou ik heb de velgen weer terug hoor . Ik ben erg tevreden over het resultaat!! precies geworden hoe ik het in mijn gedachten had. Kan bijna niet wachten om ze weer onder de V70 te zetten Nog maar even wachten i.v.m. de pekel.
Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Sorry, zie je vraag nu pas. Nee, geen goede ervaringen met velgendokter. In eerste instantie is het idd redelijk maar het houdt niet erg lang. Wheelcare zou ik ook geadviseerd hebben, velgen van de Jeep destijds laten herstellen en ondanks dat de Jeep nog wel eens 'wat' te verduren kreeg, zijn de velgen altijd keurig gebleven. Velgen van de V70 gaan daar straks ook weer heen wanneer de banden op zijn en er toch af moeten.
Nu te laat, hopelijk is het lange termijn resultaat tegenwoordig beter op orde!