Bij mijn intro had ik reeds melding gemaakt van wat inhouden bij bepaalde toerentallen. Van slecht starten, hoog verbruik of laat staan noodloop en waarschuwingslampjes was echter geen sprake. Auto was ook uitgelezen bij Volvo-dealer: geen meldingen. Na wat DIY-acties (bougies, thermostaat, injector cleaner) auto toch naar Mulder gebracht; zo'n ontzettend mooie en an sich heerlijk rijdende auto hoort gewoon niet te stotteren als een dronken paard, toch?
Nu blijkt toch het gasklephuis de boosdoener, ik had nog het 'witte sticker'-exemplaar (die heeft het dan klaarblijkelijk lang uitgehouden!). Hij wordt niet meer gereinigd maar ook geen gloednieuwe: voorstel was revisie, een nieuwe is veel duurder.
Ik heb heel veel over het beruchte gasklephuis gelezen hier (symptomen, reinigen, nieuw, mechanische delen vervangen door elektronisch), maar niet zo veel over revisie. Ik neem aan dat je dan ook een stukje verbetering/ update krijgt. Iemand ervaring mee, met gereviseerde witte-sticker gasklephuizen?
Nu blijkt toch het gasklephuis de boosdoener, ik had nog het 'witte sticker'-exemplaar (die heeft het dan klaarblijkelijk lang uitgehouden!). Hij wordt niet meer gereinigd maar ook geen gloednieuwe: voorstel was revisie, een nieuwe is veel duurder.
Ik heb heel veel over het beruchte gasklephuis gelezen hier (symptomen, reinigen, nieuw, mechanische delen vervangen door elektronisch), maar niet zo veel over revisie. Ik neem aan dat je dan ook een stukje verbetering/ update krijgt. Iemand ervaring mee, met gereviseerde witte-sticker gasklephuizen?