Aangezien mijn auto zo goed als klaar is, begint het te kriebelen wat ik nog meer kan doen. Zo kwam het xenon verhaal weer voorbij. Maar ik vroeg mij wat af: als ik het contact aanzet gaan de lichten direkt aan, en als ik de motor start gaan ze even uit. Dit lijkt me niet zo bevorderlijk voor de xenon starters. Is dit iets wat mee valt in de praktijk of zou een vertraging verstandig zijn?
Kan ik "gewone" xenon monteren en dan de truc met het doorboren van de shunt uitvoeren? Volgens mij hoef ik dan helemaal geen rekening te houden met het canbus systeem.
En hoe zit het in de praktijk met het strooilicht door (bij mij) glazen koplampglazen?
Ik zag deze: http://www.kingcoxenon.nl/ dat lijkt wel wat, alleen wil ik wel dat het goed af te stellen is zonder medeweggebruikers te verblinden. Ook kleur 5000K lijkt mij het meest geschikt.
Kan ik "gewone" xenon monteren en dan de truc met het doorboren van de shunt uitvoeren? Volgens mij hoef ik dan helemaal geen rekening te houden met het canbus systeem.
En hoe zit het in de praktijk met het strooilicht door (bij mij) glazen koplampglazen?
Ik zag deze: http://www.kingcoxenon.nl/ dat lijkt wel wat, alleen wil ik wel dat het goed af te stellen is zonder medeweggebruikers te verblinden. Ook kleur 5000K lijkt mij het meest geschikt.