Hallo allemaal, heb ik eindelijk besloten 5 weken geleden een lpg installatie van prins te laten installeren bij Jos van Ommeren heeft me v70 moeite met starten. Koude start is prima en daarna op gas rijdt perfect. Na een rit en heeft de auto 30 min of een uur stil gestaan start ie heel slecht soms moet ik 2 x starten. Heb hem ook vaak weer alleen op benzine gezet en dan was het starten totaal geen probleem. Ben een paar keer terig geweest en waren er van overtuigd dat het de bougies waren. Vorige week vrijdag hebben ze de bougies vervangen, maar totaal geen verandering in starten. Snap ook wel dat als de auto op gas gereden heeft en dat je hem daarna weer start dat ie dan dubbele mengsel heeft, maar zo erg geeft geen vertrouwen. Heb bijna spijt dat ik in me T5 een gastank heb laten bouwen op benzine reed ie fantastisch en nog, alhoewel ik nu wel merk dat met die nieuwe bougies hij pingelt ook bij stationair en dat deed hij nooit. Ben altijd zo zuinig op de T5je niet bezuinigen op onderhoud zelfs preventief onderdelen vervangen hij moet gewoon goed zijn. Iemand enige tips denk dat ik zo ie zo even naar een andere inbouwer voor
. Gr. René