Hallo,
Ik heb een vraagje, ik wil graag mijn mistlampen instellen als dagrijverlicht in combinatie met de stadslichten. Nu heb ik een lijst van Vida het volgende gevonden:
Dagrijverlichting
De manier waarop het dimlicht wordt ingeschakeld kan op drie manieren geprogrammeerd worden:
Dimlicht in alle schakelstanden, behalve de parkeerlichtstand (Flexnoll).
De lichtschakelaar heeft drie standen: uit, parkeerlicht en dimlicht (Flexstd).
Dimlicht is altijd aan ongeacht de stand van de lichtschakelaar (Flexlgt) .
De dagverlichting wordt geprogrammeerd via de voertuigcommunicatiebus onder functiegroep 3, centrale elektronicamodule (CEM), Programmeren van de regeleenheid.
Maar ik kan het niet dusdanig in Vida vinden dat ik het ook in kan stellen. Weet iemand hoe ik dit kan doen?
Groetjes Anne
Ik heb een vraagje, ik wil graag mijn mistlampen instellen als dagrijverlicht in combinatie met de stadslichten. Nu heb ik een lijst van Vida het volgende gevonden:
Dagrijverlichting
De manier waarop het dimlicht wordt ingeschakeld kan op drie manieren geprogrammeerd worden:
Dimlicht in alle schakelstanden, behalve de parkeerlichtstand (Flexnoll).
De lichtschakelaar heeft drie standen: uit, parkeerlicht en dimlicht (Flexstd).
Dimlicht is altijd aan ongeacht de stand van de lichtschakelaar (Flexlgt) .
De dagverlichting wordt geprogrammeerd via de voertuigcommunicatiebus onder functiegroep 3, centrale elektronicamodule (CEM), Programmeren van de regeleenheid.
Maar ik kan het niet dusdanig in Vida vinden dat ik het ook in kan stellen. Weet iemand hoe ik dit kan doen?
Groetjes Anne