Ik ben op zoek naar een nieuwe radiator grille voor een V60 2012. Kwam al eea tegen maar ik twijfel of ik dan precies de goede heb. Soms wordt het op AliExpress gerelateerd aan het OEM nummer, maar ik zou ook even niet weten waar ik dat vandaan moet halen. Hoop dat sommigen van jullie handiger hiermee zijn . bvd!
Onderdeel opzoeken op merk, type en jaargang Autodoc onderdelenpagina, daar vind je doorgaans ook het juiste OEM onderdeelnummer bij de productinformatie. En dan daarmee verder kijken op Ali of bijv Onderdelenlijn voor een sloopexemplaar.
Onderdeel opzoeken op merk, type en jaargang Autodoc onderdelenpagina, daar vind je doorgaans ook het juiste OEM onderdeelnummer bij de productinformatie. En dan daarmee verder kijken op Ali of bijv Onderdelenlijn voor een sloopexemplaar.
Hoe zijn die bevallen? Ik heb een V60 2012 met PDC aan de achterkant en overweeg die naar voren uit te breiden. Ik vraag me af of deze aftermarket exemplaren gewoon samenwerken met de orginele volvo module enzo.
Al surfende op Aliexpress kwam ik de volgende twee linken tegen (zullen er vast nog wel meer zijn) maar ik weet niet precies wat ik ervan denken moet. Het is een inbouw Android radio-navigatie voor V70 modellen vanaf 2008: