Verder zijn er 2 van deze onderweg, ruitenwissersproeiers (72 cent voor 2 Eentje van mij wipt omhoog uit de motorkap, origineel Volvo rond de 10 euro per stuk)
https://www.aliexpress.com/ite…4c4d9eaZTl
Even hier op terug komend. Deze zijn gisteren binnen gekomen. Heb meteen de oude kapotte vervangen. En, het past perfect en werkt perfect! Het zijn ook echte 'sproeiers', dus niet van die dingen die een pisstraaltje geven.
Ik heb er meteen nog een paar besteld om de rest ook te vervangen. Ik heb nu 2 hele mooie nieuwe, en 1 doffe oude
Mistlampen, was dat niet H1 ?
Grootlicht HB3 en dimlicht H7, als ik het goed heb.
H7= dim&grootlicht tegelijk
Bij mijn V70 is dimlicht H7, grootlicht HB3, stadslicht W5W en mistlicht H1.
En bij mijn Classic is het dimlicht H7, groot licht 100W HB4 en mistlampjes H1. En daar zoek ik dus bijpassende lampen voor. Ik heb H7R Xenon in het dimlicht zitten met 5000K
Die ruitensproeier nozzles heb ik meteen besteld. Had ik al tijden bedachtt om bij de dealer te bestellen, maar zoiets vergeet je steeds weer. Dus hopelijk heb ik binnenkort weer een fatsoenlijke sproeier ipv dat piesstraaltje. Heb meteen maar twee sets besteld, je weet maar nooit.
De plastic doppen voor over de wielbouten zijn binnen. Ziet er netjes uit alleen zijn ze te hoog. Aan de wielmoer zit een flens, en voor het mooie zou de dop een mm of 7 verder/dieper moeten. Dus ze moeten allemaal over de bandschuurmachine.
En heb je er toevallig ook al een voorgesneden versie gevonden? Die je om een kabel heen kan doen ipv de kabel erdoorheen te voeren wat niet altijd makkelijk kan ivm stekkers.
Niet Ali, maar Conrad..
Kijk maar een naar artikelnummers: 604333-89, 604370-89 en 604345-89.