Ik kreeg vandaag de ruitensproeier nozzles binnen, ziet er uit als oem, maar ik heb ze blijkbaar dubbel besteld, dus heb nu vier van die dingetjes. Dus als iemand interesse heeft dan kunnen er twee tegen kostprijs weer weg.
Aanvulling op bericht hierboven; ik heb ze geprobeerd, in 1 woord waardeloos!
Aansluiting moet haaks zijn en is dat niet, nu is daar overheen te komen, maar de straal gaat half over de motorkap en half op de ruitenwisser. En is niet af te stellen. Dus het origineel wat een beetje slapjes over het raam piest is aanzienlijk beter!
Aanvulling op bericht hierboven; ik heb ze geprobeerd, in 1 woord waardeloos!
Aansluiting moet haaks zijn en is dat niet, nu is daar overheen te komen, maar de straal gaat half over de motorkap en half op de ruitenwisser. En is niet af te stellen. Dus het origineel wat een beetje slapjes over het raam piest is aanzienlijk beter!
Ja, dat heb je met al dat Chinese spul. Namaken (uiterlijk) kunnen ze als de beste. Maar kwalitatief is t vaaak een concessie doen. Maar soms heb je geluk!
Wish en aliexpress bestaat uit de zelfde aanbieders, alleen wish rekent meer voor de verkopende partij (dus doorberekend aan de klant) en je hebt minder “zekerheid” van aankomen als bij aliexpress
Ik heb een paar keer zaken gedaan op wish maar ik ben daar mee gestopt.
ALS je wat besteld op Wish, dan altijd achteraf betalen kiezen want de spullen komen 7 van de 10x niet aan.
En als je een bericht krijgt dat een zending vertraging heeft en je gevraagd wordt of je wilt wachten altijd kiezen voor NEE.
Ik ben door schade en schande wijs geworden, gedreigd met incassobureau's en rechtszaken maar uiteindelijk toch mijn geld terug gekregen. Na veel vijven en zessen.