Bas, de TS, is er met een behoorlijk aantal blijven zitten, zo vertelde hij me recentelijk.
Wel besteld, maar niet afgenomen...
Ik heb meerdere malen via pm geprobeerd, contact te krijgen met Bas, helaas zonder resultaat. Ik heb toen. via Bigdog, geprobeerd contact te krijgen met Bas, maar ook op die manier geen resultaat.
Hij heeft gereageerd op en email van Bigdog, maar verder niet naar mij toe. Hij heeft alleen gezegd dat hij toen geen tijd had. Dit was enige maanden geleden.
Hij heeft gereageerd op en email van Bigdog, maar verder niet naar mij toe. Hij heeft alleen gezegd dat hij toen geen tijd had. Dit was enige maanden geleden.
Ik kan me herinneren dat hij me toen vertelde dat hij ergens naar Down Under of zo ging...
Was van tijdelijke aard, maar misschien zit-ie daar nog en kan dat de reden zijn dat hij niet reageert.
Bas is al geruime tijd weer thuis, maar heeft wel een flinke tegenvaller gehad met zijn wagens..
Hij ging zijn ultieme R ophalen, een laser blue V70R. Echter nog geen 30 minuten eigenaar en zijn chauffeur reed zijn eigen R in zijn zojuist aangeschafte laser blue R.
In plaats van lassen voor anderen is hij momenteel enkel bezig met zijn beide wagens rijdend krijgen.. (voor zover de schade te repareren is, zijn zilvere V70R zag er zeer slecht uit).
Kan mij dus voorstellen dat hij in zijn hoofd even ergens anders mee bezig is naast de studie....
Dat is goed waardeloos zeg. Ik kan mij voorstellen dat je dan even niets anders aan je hoofd kan hebben.
Ik heb geen haast met de veerpootbruggen, dus laat Bas maar eerst rustig zijn eigen sores aanpakken.
Sterkte ermee.
Het gekke is dat mijn veerpootbrug die bij mij aan de voorkant voor geen meter paste, op de V70 van veezeventig2 wel netjes over de bouten van zijn veerpoot viel. Dus hij heeft de mijne overgenomen.