Quote door Bastiaan
Geschikt voor af-fabriek autoradio's uitgerust met een ronde 8-pin CD wisselaar aansluiting Geen compatibiliteit met Volvo RTI navigatie systeem. Autoradio's HU-650 en HU-850 zonder "PRESET/CD" ronde knop (rood gemarkeerd op de afbeelding) worden niet ondersteund!
dat is jammer... ik zoek zo´n kastje met usb en-of sd maar ik heb een HU-650 met RTI.
Wie weet de oplossing?
iMiv is geen oplossing omdat je dan perse aan de iPhone of Pod moet en er geen usb op zit.
Het is uiteindelijk een Grom SD2plus geworden. Hierbij kan ook mijn vrouw haar android telefoon aansluiten (niet tegelijkertijd natuurlijk). Daarnaast kan de muziek bedient worden via de stuurbediening en radio.
Nu wil ik zorgen dat er een telefoonhouder komt waar beide toestellen gebruik van kunnen maken. Een beetje net degelijk spul. Dit komt op de brodit proclip die ik nu ook al gebruik. Nu ben ik op zoek naar waar ik een usb-stekker kan in- of opbouwen. Dan leg ik een krul usb-snoer tot aan het toestel. Wordt nog een klein puzzeltje. Tips zijn welkom.
Het andere puzzeltje is de demontage van het dashboard. Nu kom ik overal beschrijvingen tegen over demontage van een dash met penhouder. Die heb ik dus niet... Zitten bij mij de schroeven dan ergens anders verstopt? Ik heb voor de zekerheid maar een setje plastic "lepeltjes" gekocht om het dash verder te openen. Kan iemand vertellen (aanwijzen op foto?) Waar ik ze er tussen moet stoppen?