Hallo mensen,
ik denk er over om een interieur uit een links gestuurde S60 in mijn S60 te gaan zetten.
nu zitten er wat verschillen in de interieurs,
zoals het tapijt, de matten voor en de deurpanelen voor (ivm bedieningspaneel).
het tapijt en mijn huidige matten zou ik kunnen behouden, dus dan heb ik alleen het probleem van de bedieningspaneel gaten nog.
links is geen probleem, want die is te klein, dus op te lossen door groter te maken.
rechts is echter te groot...
nu vroeg ik mij af, of ik daar ook gewoon een zelfde knoppenpaneel als links zou kunnen plaatsen?
die heb ik namelijk nog liggen van een sloper.
de functies hoeven het van mij niet allemaal te doen rechts, zolang het raam aan die zijde maar bediend kan worden.
iemand verder ervaringen, of topics gezien waar men hier mee bezig is geweest?
ik denk er over om een interieur uit een links gestuurde S60 in mijn S60 te gaan zetten.
nu zitten er wat verschillen in de interieurs,
zoals het tapijt, de matten voor en de deurpanelen voor (ivm bedieningspaneel).
het tapijt en mijn huidige matten zou ik kunnen behouden, dus dan heb ik alleen het probleem van de bedieningspaneel gaten nog.
links is geen probleem, want die is te klein, dus op te lossen door groter te maken.
rechts is echter te groot...
nu vroeg ik mij af, of ik daar ook gewoon een zelfde knoppenpaneel als links zou kunnen plaatsen?
die heb ik namelijk nog liggen van een sloper.
de functies hoeven het van mij niet allemaal te doen rechts, zolang het raam aan die zijde maar bediend kan worden.
iemand verder ervaringen, of topics gezien waar men hier mee bezig is geweest?