Wil graag van de oubillige look af in mijn interieur. Is er iemand die ervaring heeft met het matzilver spuiten van de "wortelnoten" interieurstrips van een V70n?
Jij bent bij voorbaat al goed bezig :whistle: .
Je zou eventueel ook even bij de bekende demontagebedrijven kunnen kijken of ze toevallig een setje naar jouw smaak hebben.
Alles beter dan borrelnotenplastic wat mij betreft .
Hier zit ik ook aan te denken. Zeker met de alu tellerringen geeft het een mooi geheel. Ik zou het licht schuren met scotchbrite oid en spuiten met velgenlak. Dat heeft vaak een 'metallic' achtige finish. Maar dat is mijn voorkeur. Zag ook een set losse lijsten op mp staan, dan kun je die spuiten, en later allemaal in één keer monteren. Alle deurpanelen moeten er af, en de lijsten zitten met van die weerhaak ringetjes vast, deze kun je los krijgen, maar doorknippen en nieuwe monteren scheelt een h ele hoop gepruts.
De alu versie, origineel volvo, is een met alu laag beklede lijst.
Op de sloop kun je ze voor een prikkie opscharrelen.
Minder werk en zeker meer duurzaam.
Maar ja, wat kosten die lijstjes op de sloop? En als je ze goed wilt beplakken moeten ze er natuurlijk ook af dus ja... Het kan allebei zou ik zeggen. Ik denk dat spuiten de minst mooi oplossing zal zijn. Maar nogmaals dat denk ik.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Dat is ook weer waar! Ik vind het immers ook leuk om zelf te stylen! Maar als de kosten elkaar niet veel doen dan zou ik voor anderen gaan maar inderdaad dat is voor iedereen anders.