Inwoner van Zevenhuizen (GR) te water met V70

ChrisMe
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 67
Subject:

Re: Inwoner van Zevenhuizen (GR) te water met V70

· 
Posted: 24.11.2015 - 22:27  ·  #16
Dat zeg ik ook regelmatig: Kijken waar je (naar toe) rijd en niet rijden waar je (naar toe) kijkt.
olaf
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Subject:

Re: Inwoner van Zevenhuizen (GR) te water met V70

· 
Posted: 24.11.2015 - 23:06  ·  #17
Het is natuurlijk goed om over na te denken , alleen moet je het een keer aan den lijve ondervinden om je kansen serieus te verbeteren .
En dan bedoel ik natuurlijk niet dat je met je auto het kanaal in moet rijden ,maar een training volgen zoals ik zelf heb mogen doen , met een gesimuleerd auto te water , dus zwembad en nog mooier zoals in buitenwater in de haven op de maasvlakte .
Want met een klap in water terecht komen wat in dit geval(tijdens training) ook maar een 7graden was is echt wat anders .
Door training kun je jezelf aanleren welke volgorde je aan moet houden , en jezelf een veel betere kans geven om je uit je situatie te redden .
Dus geduldig wachten met de auto deur te open tot de auto bijna vol water is gelopen , als je in je gordel hangt en je maakt hem los donder je dus gewoon naar beneden , weet je dan nog waar je bent , waar is je hamer dan ?
Paar keer doen en je weet wat er gaat komen die koude op je kop desoriƫntatie , eigenlijk zou iedere rijbewijs houder die training moeten doen .
Maar ja kost natuurlijk een paar euro .

Kijken waar je naartoe rijdt , snap ik helaas heb je dat niet altijd onder controle , bij aanrijding , je rijdt waarschijnlijk niet met opzet het water in, met het weer van de laatste tijd is naast de weg komen met zeiknatte berm ook genoeg om je in de problemen te brengen .
Zeker gezien waar veel mensen mee bezig zijn in de auto , bellen appen ga maar door , heb het al vaker gezegd ik vind het allemaal veel te mild hoe hier mee omgegaan wordt , met je eigen leven spelen oke , maar anderen in gevaar brengen moest veel harder aangepakt worden in mijn ogen ,

Selected quotes for multi-quoting:   0