Stel u bent zoekende (ik ben dat niet maar een goede kennis van mij wel, ik ben gewoon benieuwd naar jullie inzicht), het moet de perfecte Volvo worden, binnenkort zakelijk aantrekkelijk, is het de juiste...???
Hoe zou u deze Volvo beoordelen op zicht en tekst van de advertentie ?? (meer kan natuurlijk even niet maar zo zoeken we toch meestal naar een andere auto).
Tekst van het bedrijf waar deze Volvo V70 2.4 140pk edition te koop staat, (onder de tekst van de advertentie nog een klein stukje tekst van mij)
Keurige Volvo V70 2.4 Edition 140PK 5-clinder met slechts 261.556km
Compleet uitgevoerde V70 Edition Sport. Goed onderhouden en in keurige staat. Ingevuld en afgestempeld onderhoudsboekje aanwezig. Ideale caravantrekker, mag namelijk 1.800kg trekken. Over 3 maanden is deze V70 15 jaar oud, dan zakelijk zeer interessant ivm de youngtimerregeling, 35% bijtelling over de dagwaarde ipv de nieuwwaarde
Zwart metallic met een zwart lederen interieur met stoelverwarming
Distributieriem vervangen bij 178.374km op 12 juni 2017. Onderhoudsinterval is 10 jaar of 180.000km
Kilometerstand 261.556km met Nationale Auto Pas (NAP)
APK tot 24 juni 2022
De rijke uitrusting van deze V70 2.4 Edition 140PK 5-cilinder bestaat uit onder andere:
- Airco ECC (electronic climate controle)
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Alarmklasse 3
- Cruise control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrisch bedienbare ramen voor- en achter
- Lederen bekleding, met stoelverwarming
- Lichtmetalen velgen, origineel Volvo
- Radio CD speler
- Stoelverwarming
- Sportstuur met stuurwielbediening voor cruise ctrl en audio
- Trekhaak, mag 1.800kg trekken !
Via Mijnautocoach is het mogelijk om de auto onafhankelijk technisch te laten keuren. Voor meer informatie zie www.mijnautocoach.nl
Inruil van uw auto, motor, caravan etc etc etc is altijd mogelijk
LET OP: we werken op afspraak, ook 's avonds en in het weekend
Zie ook onze andere advertenties
Wij adverteren met internetprijzen, vraag naar de garantiemogelijkheden. Het op naam zetten van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw eventueel in te ruilen auto kunnen wij zelf op locatie verzorgen, 7 dagen per week.
Advertentie onder voorbehoud van druk- en/of zetfouten
Ons adres is:
##########################
Prijs: 5250,-
Als ik dit lees en de auto zie dan heb ik hier geen slecht gevoel bij, dat is mijn eerste indruk , de auto is op eerste zicht van de foto's netjes en zo te zien lijkt alles te kloppen, ik ben gewoon benieuwd naar uw mening.. nou hoop ik dat het uploaden van alle foto's gelukt is natuurlijk.... ik kom er later op terug... hopelijk is dit de juiste rubriek...
Hoe zou u deze Volvo beoordelen op zicht en tekst van de advertentie ?? (meer kan natuurlijk even niet maar zo zoeken we toch meestal naar een andere auto).
Tekst van het bedrijf waar deze Volvo V70 2.4 140pk edition te koop staat, (onder de tekst van de advertentie nog een klein stukje tekst van mij)
Keurige Volvo V70 2.4 Edition 140PK 5-clinder met slechts 261.556km
Compleet uitgevoerde V70 Edition Sport. Goed onderhouden en in keurige staat. Ingevuld en afgestempeld onderhoudsboekje aanwezig. Ideale caravantrekker, mag namelijk 1.800kg trekken. Over 3 maanden is deze V70 15 jaar oud, dan zakelijk zeer interessant ivm de youngtimerregeling, 35% bijtelling over de dagwaarde ipv de nieuwwaarde
Zwart metallic met een zwart lederen interieur met stoelverwarming
Distributieriem vervangen bij 178.374km op 12 juni 2017. Onderhoudsinterval is 10 jaar of 180.000km
Kilometerstand 261.556km met Nationale Auto Pas (NAP)
APK tot 24 juni 2022
De rijke uitrusting van deze V70 2.4 Edition 140PK 5-cilinder bestaat uit onder andere:
- Airco ECC (electronic climate controle)
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Alarmklasse 3
- Cruise control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrisch bedienbare ramen voor- en achter
- Lederen bekleding, met stoelverwarming
- Lichtmetalen velgen, origineel Volvo
- Radio CD speler
- Stoelverwarming
- Sportstuur met stuurwielbediening voor cruise ctrl en audio
- Trekhaak, mag 1.800kg trekken !
Via Mijnautocoach is het mogelijk om de auto onafhankelijk technisch te laten keuren. Voor meer informatie zie www.mijnautocoach.nl
Inruil van uw auto, motor, caravan etc etc etc is altijd mogelijk
LET OP: we werken op afspraak, ook 's avonds en in het weekend
Zie ook onze andere advertenties
Wij adverteren met internetprijzen, vraag naar de garantiemogelijkheden. Het op naam zetten van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw eventueel in te ruilen auto kunnen wij zelf op locatie verzorgen, 7 dagen per week.
Advertentie onder voorbehoud van druk- en/of zetfouten
Ons adres is:
##########################
Prijs: 5250,-
Als ik dit lees en de auto zie dan heb ik hier geen slecht gevoel bij, dat is mijn eerste indruk , de auto is op eerste zicht van de foto's netjes en zo te zien lijkt alles te kloppen, ik ben gewoon benieuwd naar uw mening.. nou hoop ik dat het uploaden van alle foto's gelukt is natuurlijk.... ik kom er later op terug... hopelijk is dit de juiste rubriek...
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).